  • Data: 2003-04-11 13:53:52
    Temat: Re: nagrywanie rozmow
    Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" napisal:

    > hehe... a mnie to wyglada na zwykly mlodzienczy bunt ;-) Niby w jakim
    > celu chcielibyscie ja zaskarzyc? Podaj jakis sensowny powod? I podaj
    > powod dla ktorego wg. Ciebie nie powinna nagrywac waszej lekcji. To jest
    > dla niej pomoc dydaktyczna. Co Cie tak ubodlo?

    Nie chcemy jej bron Boze skarzyc. W zadnym wypadku. A ubodlo mnie, ze bez
    zapytania nas nagrywa po kryjomu i pod koniec lekcji mowi cos takiego: "HA!
    Wszystko mam nagrane! Jestescie okropni itd" bo halas byl w klasie cala
    lekcje a potem jak ktos powiedzial, ze to chyba nielegalne a co najmniej nie
    w porzadku powiedziala zeby ja zaskarzyc.
    A lekcje moze sobie nagrywac jakby nam chocby o tym powiedziala przed
    lekcja. Przeciez bysmy jej pozwolili. A teraz wkurza mnie to ze nie potrafi
    sie przyznac ze nie miala racji. Kolezanki ojciec jest sedzia i powiedzial
    ze wzgledy dydaktyczne to nie wytlumaczenie i nie ma prawa. Nauczycielka
    wtedy powiedziala ze nie chce umniejszac kompetencji ojca kolezanki ale ona
    MA takie prawo i tyle... Bezczelnosc.
    Co do buntu.. mozliwe, ale przynajmniej chce sie czegos dowiedziec i nie
    bede buntowal sie bez racji.

    --
    Pozdrawiam: Tomasz W.
    t...@w...pl