  • 51. Data: 2006-08-14 17:56:11
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:27334$44e06a49$3eb34db5$27129@news.chello.pl...

    Właściciel kina będzie odpowiadał z tytułu sprawstwa kierowniczego. Pozostałe
    osoby jako pomocnicy.

  • 52. Data: 2006-08-14 18:26:18
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > zadnym, jest to miejsce komercyjne, nie musisz w nim przebywac, placisz za
    > wejscie do niego i jesli chcesz tam wejsc, musisz przyjac zasady tam
    > panujace, oficjalnie tam jedzenie wniesc niemozesz i tyle, koniec kropka
    Nie mówcie o tym tak głośno, bo jeszcze w PKP dowiedzą się o tym, i
    wprowadzą przepis, że w pociągach z wagonem WARS nie będzie można wnosić
    swojego jedzenia a będzie przymus korzystania z WARSa. ;)
    ZiPi

  • 53. Data: 2006-08-14 18:38:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > I nie chce żeby to była cola.

    mozesz wziasc sprajta, fante, nestea albo wode.
    herbate lurowata tez daja.

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 54. Data: 2006-08-14 19:40:58
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > mozesz wziasc sprajta, fante, nestea albo wode.
    > herbate lurowata tez daja.

    a coś bardziej naturalnego ? chociaż woda chyba pod to podchodzi...

    Marcin

  • 55. Data: 2006-08-14 20:30:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > No coz, nie ujmujac nic nikomu maja lepszy PR ;)
    >
    > Z drugiej strony co powiesz na 'Fryzjera Damskiego', toz to dopiero
    > dyskryminacja mężczyzn.

    Mniej-więcej taka sama, jak u ginekologa.

    > U nas nie ma jakos jeszcze (chyba ktores pokolenie musi zniknac)
    > przywiazania do wlasnosci prywatnej,

    A co to ma do własności prywatnej?

    > na zasadzie - moj dom - moja twierdza. Moj sklep i moje warunki.

    "Szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie" - tak, tę mentalność już
    przerabialiśmy i doprowadziła ona do kompletnego burdelu (i to z
    wąsatymi panienkami).

    Racz opanować swoje sarmackie ciągoty.

  • 56. Data: 2006-08-14 20:32:30
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Regulaminy nie są źródłem prawa, tak więc nie mogą go też stanowić.

    Alez oczywiscie ze sa zrodlem prawa, tyle ze nie powszechnie obowiazujacego,
    a umownego

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 57. Data: 2006-08-14 20:33:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Filip Ozimek wrote:

    > W zasadzie to bardzo dobrze: kino jest od oglądania a nie od
    > siorbania i glamania. Jeśli bydła nie będzie stać na miejscowe chrupki
    > to będzie ciszej w kinie, co tylko poprawi komfort oglądania. Jeszcze 15
    > lat temu film można było obejrzeć w ciszy i spokoju, dziś jest to
    > niemożliwe.

    Wiesz, Filipku, ty może masz jakiś problem z bezgłośnym (a przynajmniej
    niesłyszalnym w określonych warunkach) jedzeniem - może jakiś niedowład
    (mięśni lub mózgu). Ale większość populacji jest w stanie zjeść np.
    kanapkę i popić ją soczkiem, a ty nawet nie usłyszysz.

  • 58. Data: 2006-08-14 20:38:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > dyskutujemy o kinie...
    > przyjęcie na siebie ograniczeń (plecaki, żywność) nie jest sprzeczne z
    > prawem
    > a skoro ich nie spełniasz, to jest przyczyna by odmówić wejścia
    > wchodząc do sklepu nie zawierasz umowy - w przeciwieństwie do kina

    Zawieram umowę na obejrzenie określonego filmu z określonego miejsca na
    sali kinowej o określonej godzinie za określoną cenę.

    Koniec kropka. W żadnym momencie przed zawarciem umowy nie jestem
    informowany o jakichś tajnych paragrafach w umowie.

  • 59. Data: 2006-08-14 20:40:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > zostaniecie wyproszeni z kina i zostanie spisana notatka slozbowa, jak sie
    > bedziecie ciskac, dostaniecie mandat/sad grodzki za zaklocanie porzadku
    > publicznego

    Publicznego? Na "świętym" prywatnym terenie? Heretyk! ;->

    [ciach]

    > oczywiscie ty stoisz na przegranej pozycji, nie stosujesz sie do regulaminu
    > miejsca do ktorego wchodzisz

    Jaki regulamin? Paragraf 22?

    > strasznie zastanawia mnie fakt, ze niektorzy mysla, ze moga wejsc wszedzie
    > na wlasnych warunkach, a niby kurna na jakiej podstawie, czy mozna wejsc do
    > cudzego domu i lazic mu butami po stole?

    Prowadzisz kino w domu? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze.

    > czy mozna wejsc do kazdego muzeum i fotografowac sobie wszystkie eksponaty,

    A jaka ustawa tego zabrania?

  • 60. Data: 2006-08-14 20:42:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasek wrote:

    > Taka dygresja... Kilka lat temu za mowienie o tym co Ci sie nie podoba
    > mialbys zapewnione dlugie wakacje na koszt podatnika. Teraz przynajmniej
    > mozesz swoje zale wylewac gdzie Ci sie podoba... Wiec ten Pis nie taki
    > traszny.

    A prokuratora na jakiegoś niemieckiego dziennikarza to szczują krasnoludki?

    ...Ahem... Właśnie sobie uświadomiłem, że owszem - tym przypadku to
    krasnoludki ;->