  • 131. Data: 2006-08-19 19:15:46
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr wrote:

    > Ale rozwiń rozumowanie. Też padłem ostatnio ofiarą ochroniarza i drążę
    > temat.

    Środki przymusu bezpośredniego mogą być zastosowane wyłącznie przez
    licencjonowanego ochroniarza i tylko w pewnych określonych przepisami
    okolicznościach.

    Np. nie może sobie wydawać poleceń typu "padnij i wykonaj 50 pompek"...

  • 132. Data: 2006-08-19 20:47:47
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Sat, 19 Aug 2006 21:15:46 +0200, Andrzej Lawa w wiadomości
    <news:2k4kr3-5i9.ln1@ncc1701.lechistan.com> napisał(a):

    > Środki przymusu bezpośredniego mogą być zastosowane wyłącznie przez
    > licencjonowanego ochroniarza i tylko w pewnych określonych przepisami
    > okolicznościach.

    Czy Twoim zdaniem można powiedzieć, że chronionym przez ochroniarza dobrem
    jest porządek publiczny w ochranianym obiekcie, czy tylko osoby i mienie?

    --
    Sz.

  • 133. Data: 2006-08-19 21:41:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr wrote:

    > Czy Twoim zdaniem można powiedzieć, że chronionym przez ochroniarza dobrem
    > jest porządek publiczny w ochranianym obiekcie, czy tylko osoby i mienie?

    Zależy co rozumiesz przez porządek publiczny.

    Ale zgaduję że pijesz do "wyproszenia" od kuratora.

    Sęk w tym, że nie trzeba być ochroniarzem, żeby siłą wyprowadzić
    delikwenta naruszającego 193KK - on to mógł zrobić nawet jako zwykły
    obywatel.

    Jednak w przypadku placówek państwowych poprosiłbym o konkretną
    wykładnię słowa "cudzego" występującego 193KK - wszak państwowe jest
    częściowo także moje :)

    Ale trzymaj tamten wątek w tamtym wątku.

  • 134. Data: 2006-09-17 03:42:24
    Od: ppp<...@...p>

    > Przeszkadza mi kaleczenie języka przez pół-analfabetów.

    A mi przeszkadza twoje chamstwo.

    -> http://usenet.pomocprawna.info