  • 101. Data: 2014-01-23 16:45:22
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 15:12, RadoslawF wrote:

    > To kiedy zgłaszasz łamania prawa ?

    Nieistotne.

    > Istotne i to bardzo.

    Dlaczego? Zglosznie do prokuratury zmieni jakos historie co sie juz
    wydarzyla?

    > W zamian fachowiec napisał kiedy monitoring będzie a kiedy już
    > nie. Dlaczego nie skorzystasz tylko dalej tupiesz ?

    Bo podal warunki techniczne. A nie prawne.

    PRzec co nie sprawil ze podsluch nie stal sie podsluchem.

    JA podalem kiedy podsluch przestaje byc podsluchem.

    O tym fachowiec nawet sie nie zajaknal.

    > Istotne i to bardzo. Poznał byś zapatrywania na swoje pomysły
    > ludzi którymi teraz straszysz sklepikarza. Ale wiesz że nie
    > były by po twojej myśli. imie ochrony

    To dziala w dwie strony - pracownik moze podluchiwac wlasciciela. I
    wtedy role sie odwracaja. Wiec nie tupaj tutaj, ze biedny sklepikarz
    wlasnosci moze dzialac ponad prawem.

    > A będziesz w stanie udowodnić że monitoring w sklepiku
    > to uzyskiwanie informacji w sposób niedozwolony ?

    Tak, wystarczy ze sklepikarz nie ma mojej zgody na zdalne
    podsluchiwanie mnie.

    > To długo poczekasz jeszcze poczekasz.

    Wiem, bo ja mam racje akurat.

    > Bo KK nie obejmuje każdej dziedziny życia.

    Jest wyrazny prosty i krotki przepis w KK. Nie musi byc konkretnego
    przepisu o podsuchiwaniu w sklepikach.

    > Dlaczego i kiedy monitoring nie jest podsłuchem napisano.

    Paragraf.

    > Ale dziecko się uparło i będzie tupać raciczkami że żąda
    > paragrafu z KK a jaknie to będzie dalej płakać i krzyczeć.

    Paragraf poprosze z kodeksu. A nie wyciag ze specyfikacji technicznej.

    > Poza przypadkami kiedy to urządzenie nie podsłuchuje tylko
    > służy do monitoringu.

    To do czego sluzy okresla prawo a nie etykietka na urzadzeniu.

    > A jak ustalić do czego służy wyjaśniał
    > już fachowiec, skorzystasz z tej wiedzy czy dalej będziesz
    > stał na środku tupiąc i krzycząc że ten monitoring to podsłuch ?

    Poczytaj co wkleilem w osobnych postach o skazaniu za podsluch lub
    umorzeniu spraw za nielegalny podsluch.

  • 102. Data: 2014-01-23 16:49:39
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 15:19, RadoslawF wrote:

    > 1. Nie podsłuchuje tylko nagrywa

    jak nagrywa to ma jeszcze gorzej.

    > w ramach monitoringu

    podstawa prawna, ze moze.

    po podstawa prawna, ze nie moze - istnieje.

    > a ty
    > nie jesteś w stanie udowodnić że potem to nagranie do czegokolwiek
    > wykorzystuje.

    W przypadku KK to niestety on musi wykazac, ze nie wykorzystuje.

    > 2. Jeśli w ten sposób kontroluje pracę swojego pracownika to jednak
    > jest uprawniony.

    KURWA, ty to jestes tempy jak bszytfa.

    JEST UPRAWNIONY tylko wtedy gdy pracownik wyrazil na to zgode.

    > Właściciel nie jest nieuprawniony, a w tym konkretnym
    > przypadku np. kontrolował zachowanie swojego pracownika wobec
    > swojego klienta.

    Poczytaj co wkleilem w kilku wpisach. PRzecza Twojej opini.

    > Rozumiem ze jako fanatyk powoływania się
    > na KK podasz paragraf na podstawie którego pracodawca
    > nie może kontrolować swojego pracownika ?

    Przejrzyj choc kodeks pracy i kodeks karny, tak po lebkach, bo w chwili
    obecnej nei jestes partnerem do dyskusji - nie masz wiedzy co tam jest
    napisane, i wymyslasz po swojemu.

    > Jeśli ma to w obowiązkach to nie jest osobą trzecią tylko
    > uprawnionym pracownikiem.

    uprawnionym przez nieuprawnionego :D

    LOL KURWA :D

    > Jak chcesz twierdzić że nie jest
    > to poproszę o podstawę takiego twierdzenia ?

    Podawalem jzu nie raz.

    Nie podales ZADNEGO paragrafu czy przepisu obalajacego moja podstawe prawna.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 103. Data: 2014-01-23 16:57:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-23 16:45, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Nieistotne.

    Istotne i pisałem już dlaczego.

    > Dlaczego? Zglosznie do prokuratury zmieni jakos historie co sie juz
    > wydarzyla?

    Nie, ale zmieni to co jeszcze na ten temat napiszesz.

    > Bo podal warunki techniczne. A nie prawne.
    >
    > PRzec co nie sprawil ze podsluch nie stal sie podsluchem.

    Ale czym jest będzie decydowane na podstawie warunków
    technicznych jakie podał.

    > JA podalem kiedy podsluch przestaje byc podsluchem.
    >
    > O tym fachowiec nawet sie nie zajaknal.

    Bo on pisał kiedy monitoring może być lub nie podsłuchem

    > To dziala w dwie strony - pracownik moze podluchiwac wlasciciela. I
    > wtedy role sie odwracaja. Wiec nie tupaj tutaj, ze biedny sklepikarz
    > wlasnosci moze dzialac ponad prawem.

    Pracownik nie ma podstaw prawnych do podsłuchiwania właściciela.
    A przynajmniej ja takich nie znam.

    > Tak, wystarczy ze sklepikarz nie ma mojej zgody na zdalne podsluchiwanie
    > mnie.

    Nie wystarczy. Tak samo jak nie wystarczy brak zgody na filmowanie
    zatrzymanego przez patrol policji wzmocniony ekipą telewizyjną.

    > Wiem, bo ja mam racje akurat.

    Nie masz i wykręcając się od zgłoszenia tego niby podsłuchu
    odciągasz w czasie wyjaśnienie ci błedu przez odpowiednie
    służby.

    > Jest wyrazny prosty i krotki przepis w KK. Nie musi byc konkretnego
    > przepisu o podsuchiwaniu w sklepikach.

    Ale nie jestes w stanie udowodnić że dotyczy on monitoringu.

    > Paragraf.

    Bo dalej będziesz tupał i krzyczał ?
    To może zbierz trochę gotówki i zapłać za profesjonalną
    poradę prawną.

    > Paragraf poprosze z kodeksu. A nie wyciag ze specyfikacji technicznej.

    Dziecko nie zrozumiało że tego nie ma w kodeksie i nawet
    sędzia będzie podejmował decyzję na podstawie specyfikacji
    technicznej ?

    > To do czego sluzy okresla prawo a nie etykietka na urzadzeniu.

    Ty naprawdę jesteś tak głupi ?
    Prawo jeszcze długo nie będzie wiedziało ani określało do czego
    używam kilku ciekawych narzędzi.

    > Poczytaj co wkleilem w osobnych postach o skazaniu za podsluch lub
    > umorzeniu spraw za nielegalny podsluch.

    Poczytaj co ci odpisali dyskutanci, ale tym razem ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2014-01-23 17:34:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-23 16:49, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > jak nagrywa to ma jeszcze gorzej.

    Nie ma, chyba że udowodnisz ze robi w celach innych niż monitoring.
    Ale z tego co widzę nie masz jak tego udowodnić.

    > podstawa prawna, ze moze.
    >
    > po podstawa prawna, ze nie moze - istnieje.

    A nie podawał jeszcze nikt podstawy do uruchamiania
    monitoringów ?

    > W przypadku KK to niestety on musi wykazac, ze nie wykorzystuje.

    Nie, złoży takie oświadczenie i teraz udowadniać musisz ty.
    A dowodów poza swoim głębokim przekonaniem nie masz.

    > KURWA, ty to jestes tempy jak bszytfa.
    >
    > JEST UPRAWNIONY tylko wtedy gdy pracownik wyrazil na to zgode.

    To zgłoś do prokuratory, na co czekasz ?

    > Poczytaj co wkleilem w kilku wpisach. PRzecza Twojej opini.

    A to co napisali inni przeczy większości temu co ty napisałeś.

    > Przejrzyj choc kodeks pracy i kodeks karny, tak po lebkach, bo w chwili
    > obecnej nei jestes partnerem do dyskusji - nie masz wiedzy co tam jest
    > napisane, i wymyslasz po swojemu.

    Jak przeglądałem to nie znalazłem przepisu że pracodawca nie
    może kontrolować sposobu i jakości wykonywania obowiązków
    przez swojego pracownika czyli sprzedawcę w sklepiku.

    > uprawnionym przez nieuprawnionego :D

    To tobie się tylko zdaje że przez nie uprawnionego.

    > LOL KURWA :D

    > Podawalem jzu nie raz.

    Nie podawałeś żadnego przepisu dotyczącego pracownika mającego
    w obowiązku obsługę monitoringu.

    > Nie podales ZADNEGO paragrafu czy przepisu obalajacego moja podstawe
    > prawna.

    Nie zapłaciłeś mi za poradę prawną. Prawda ?

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2014-01-23 18:59:17
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 16:57, RadoslawF wrote:

    > Istotne i pisałem już dlaczego.

    Nieistotne. Bo sciganie jest na wniosek. Nie ma kary za niezgloszenie.

    > Ale czym jest będzie decydowane na podstawie warunków
    > technicznych jakie podał.

    Przekleje, bos tuman

    "Mieszkaniec Grabówki usłyszał 25 lat za zabójstwo teściowej, __podsłuch
    w zakładzie pracy__ oraz narażenie 5 osób na niebezpieczeństwo utraty
    zdrowia lub życia"

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    30614/BIALYSTOK/130619677

    TECHNICZNIE TO ON TSAM MIAL MONITORING

    Sad uznal, ze ten monitoring to byl po prostu podsluch.

    TECHNICZNIE to ja mam 5 ostrych nozy.

    Jak kogos zadzgam, to bedzie to narzedzie zbrodni, choc dalej bedzie sie
    nazywalo NOZEM.

    > Bo on pisał kiedy monitoring może być lub nie podsłuchem

    Ni epodajac podstawy prawnej.

    W ktorej jest wyraznie napisane, kiedy urzadzenie jest podsluchem

    I w podawanym przeze mnie przykladzie - to podsluch, nie monitoring.
    Wlasciciel nie dopelnil formalnosci, zeby jego podsluch nie byl
    podsluchem tylko mnitoringiem.

    > Pracownik nie ma podstaw prawnych do podsłuchiwania właściciela.

    Wlasciciel nie ma podstaw prawnych do podsluchiwania pracownika.

    Co wiecej sady rozstrzygajac tego typu sprawy czesciej uniewinniaja
    slabszych /pracownikow/ niz silniejszych /pracodawcow/.

    > Nie wystarczy. Tak samo jak nie wystarczy brak zgody na filmowanie
    > zatrzymanego przez patrol policji wzmocniony ekipą telewizyjną.

    No ja wiem, czemu bzdurzysz. Bzdurzysz, bo nie zorientowales sie, ze sa
    inne przepisy co do audio i video. I o ile nagrywac sobie mozesz /nie
    jest zabronione/ o tyle sluchac sobie mozesz spelniajac konkretne warunki.

    A tobie sie wydaje, ze audio i video sa rowno traktowane wobec prawa.

    Nie, nie sa.

    > Ale nie jestes w stanie udowodnić że dotyczy on monitori

    Ale o tym czy urzadzenie jest monitoringiem czy podsluchem nie decyduje
    naklejka na urzadzeniu.

    Tylko to jak jest uzuwane. I czy dopelniono odpowiednich formalnosci
    prawnych.

    > Bo dalej będziesz tupał i krzyczał ?

    tak, to jest gropa prawna. A ty nie dajesz przepisu tylko belkot.

    > To może zbierz trochę gotówki i zapłać za profesjonalną
    > poradę prawną.

    Chyba bys mi musial doplacac, jakbys mi chcial doradzac.

    > Dziecko nie zrozumiało że tego nie ma w kodeksie i nawet
    > sędzia będzie podejmował decyzję na podstawie specyfikacji
    > technicznej ?

    Za to w kodeksie jest cos innego, i ma wieksza sile niz specyfikacja
    techniczna.

    Wiec najpierw bedzie paragraf z kodeksu, a dopiero potem pozwany bedzie
    musial wykazac, ze ma argumenty na swoja korzysc.

    W przypadku sklepikarza - jesli nie bedzie mogl udokumentowac, ze
    pracownicy zgodzili sie na podsluchiwanie / rejestrowanie ich rozmow -
    to ma przesrane. Bo zeby podsluch /monitoring audio/ byl legalny, to
    taka zgode musi miec.

    No chyba ze to policja lub prokurator - to ma miec zgode sedziego.

    Chyba mi nie powiesz, ze sklepikarz ma wieksze uprawnienia od organow
    scigania czy chocby licencjonowanych detektywow

    /jak cie znam to zaraz powiesz/

    > Ty naprawdę jesteś tak głupi ?
    > Prawo jeszcze długo nie będzie wiedziało ani określało do czego
    > używam kilku ciekawych narzędzi.

    Ale juz teraz okresla, jakkei narzedzia sa zabronione.

    W tym jest podsluch.

  • 106. Data: 2014-01-23 19:11:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 17:34, RadoslawF wrote:

    > Nie ma, chyba że udowodnisz ze robi w celach innych niż monitoring.
    > Ale z tego co widzę nie masz jak tego udowodnić.

    Bo nie musze.

    nie ma czegos takiego jak stosowanie podsluchu w celu mnitoringu.

    jest monitoring audio /podsluch/

    I jest dozwolony w okreslonych przypadkach.

    I albo podsluchujacy dopelnil zgodnie z prawem wszystkiego i moze
    podsluchiwac w zgodzie z prawem, albo nie dopelnil i wtedy dziala
    niezgodnie z prawem.

    wersja dla gimnazjalisty

    ten sam mikrofon moze byc zarowno nielegalnym podsluchem jak i legalnym
    podsluchem - nie zalezy to od nazwania mikrofonu monitoringiem tylko od
    dopelnienia formalnosci prawnych.

    podsluchowanie jest nielegalne

    wyjatki kiedy jest legalne okreslaja przepisy.

    > Nie, złoży takie oświadczenie

    Tak jak zlodziej zlozy oswiadczenie, ze nie ukradl, zamo sie przylepilo.

    Jak wraz z oswiadczniem zlozy moja zgode na bycie podsluchiwanym to jest
    czysty.

    A jak nie to KK.

    > A to co napisali inni przeczy większości temu co ty napisałeś.

    Bo oni wszyscy wlacznie z SJS podobnie jak ty mysla i pisza o mnitoringu
    wizyjnym, bo im sie niestety wydaje, ze wizyjny i audio sa przez prawo
    traktowane identycznie.

    Nie, nie sa.

    > Jak przeglądałem to nie znalazłem przepisu że pracodawca nie
    > może kontrolować sposobu i jakości wykonywania obowiązków
    > przez swojego pracownika czyli sprzedawcę w sklepiku.

    Za to znalazles jak nie moze. /nie, nie znalazles/

    > To tobie się tylko zdaje że przez nie uprawnionego.

    jak ma moj podpis na zgodzie na podsluchiwanie - to jest uprawniony.

    > Nie podawałeś żadnego przepisu dotyczącego pracownika mającego
    > w obowiązku obsługę monitoringu.

    To dokladnie ten sam przepis co podawalem.

  • 107. Data: 2014-01-23 19:30:49
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluchiwanie
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 23:05:54 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ja bym apelował jednak o jakieś przykłady, do realizacji których
    > wystarczy sumaryczna moc ciągła produkowana przez całą ludzkość ;)
    W tym przykładzie zamiast syreny mógłby być i migacz (taka błyskawka) z
    laserem o mocy 10 x 1.21 GW ;)

    PS. najmocniej przepraszam purystów (i znawców akustyki) dla których 194 dB
    (SPL) to teoretyczne maksimum w ziemskiej atmosferze.

    --
    pozdro
    poreba

  • 108. Data: 2014-01-23 21:38:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-23 18:59, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Nieistotne. Bo sciganie jest na wniosek. Nie ma kary za niezgloszenie.

    Istotne. Zgłoś to ci wytłumaczą dlaczego.

    > Przekleje, bos tuman

    Sam jesteś tuman.

    > "Mieszkaniec Grabówki usłyszał 25 lat za zabójstwo teściowej, __podsłuch
    > w zakładzie pracy__ oraz narażenie 5 osób na niebezpieczeństwo utraty
> [...]

    Wyrok dostał za zabicie teściowej a nie za podsłuch tumanie.

    > TECHNICZNIE TO ON TSAM MIAL MONITORING
    >
    > Sad uznal, ze ten monitoring to byl po prostu podsluch.

    On nie miał monitoringu tylko założył podsłuch w domu szwagierki
    a sąd to przekwalifikował na "podłączenie się do sieci
    telekomunikacyjnej i wejście w posiadanie informacji dla niego
    nie przeznaczonych".

    > TECHNICZNIE to ja mam 5 ostrych nozy.
    >
    > Jak kogos zadzgam, to bedzie to narzedzie zbrodni, choc dalej bedzie sie
    > nazywalo NOZEM.

    Poważnie?, na pewno nie będzie podsłuchem ?

    > Ni epodajac podstawy prawnej.
    >
    > W ktorej jest wyraznie napisane, kiedy urzadzenie jest podsluchem

    O tym czy jest podsłuchem zadecyduje sąd a nie taki tuman jak ty.

    > I w podawanym przeze mnie przykladzie - to podsluch, nie monitoring.
    > Wlasciciel nie dopelnil formalnosci, zeby jego podsluch nie byl
    > podsluchem tylko mnitoringiem.

    O tym czym ten monitoring jest lub był nie będzie decydował taki
    tuman jak ty.

    > Wlasciciel nie ma podstaw prawnych do podsluchiwania pracownika.
    >
    > Co wiecej sady rozstrzygajac tego typu sprawy czesciej uniewinniaja
    > slabszych /pracownikow/ niz silniejszych /pracodawcow/.

    To dlaczego nie zgłaszasz tego ?

> [...]
    > jest zabronione/ o tyle sluchac sobie mozesz spelniajac konkretne warunki.
    >
    > A tobie sie wydaje, ze audio i video sa rowno traktowane wobec prawa.

    Nie rozmawiamy o słuchaniu tylko o nagrywaniu tumanie.
    Słuchanie, udostępnianie czy inne tego typu zarzuty trzeba
    tumanie udowodnić.

    > Ale o tym czy urzadzenie jest monitoringiem czy podsluchem nie decyduje
    > naklejka na urzadzeniu.

    Owszem, ale opinia takiego tumana jak ty też nie decyduje.

    > Tylko to jak jest uzuwane. I czy dopelniono odpowiednich formalnosci
    > prawnych.

    I myślisz że ty to będziesz oceniał ?

    > tak, to jest gropa prawna. A ty nie dajesz przepisu tylko belkot.

    Kiedy ty tumanie domagasz się paragrafu w dodatku z KK a o
    fakcie jak będzie ten monitoring zakwalifikowane decyduje coś
    innego. Ale tuman chce tylko paragrafów i tyle. Jak to tuman.

    > Chyba bys mi musial doplacac, jakbys mi chcial doradzac.

    Kiedy ja ci nie chce doradzać. Ja tylko spokojnie tłumaczę
    tumanowi że jest w błędzie. A ty nie rozumiesz.

    > Za to w kodeksie jest cos innego, i ma wieksza sile niz specyfikacja
    > techniczna.

    W kodeksie nie ma wytycznych kiedy monitoring staje się podsłuchem.

    > Wiec najpierw bedzie paragraf z kodeksu, a dopiero potem pozwany bedzie
    > musial wykazac, ze ma argumenty na swoja korzysc.

    Zanim go pozwą będzie trzeba znaleść przestępstwo jakie popełnił.

> [...]
    > pracownicy zgodzili sie na podsluchiwanie / rejestrowanie ich rozmow -
    > to ma przesrane. Bo zeby podsluch /monitoring audio/ byl legalny, to

    To zgłoś to wreszcie na prokuraturze.

> [...]
    >
    > Chyba mi nie powiesz, ze sklepikarz ma wieksze uprawnienia od organow
    > scigania czy chocby licencjonowanych detektywow

    Nie ma większych uprawnień, ale do monitoringu prawo ma.

    > Ale juz teraz okresla, jakkei narzedzia sa zabronione.
    >
    > W tym jest podsluch.

    Ale monitoring nie jest jeszcze podsłuchem tumanie.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2014-01-23 21:41:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-23 19:11, Użytkownik hikikomorisan napisał:

> [...]
    > dopelnienia formalnosci prawnych.
    >
    > podsluchowanie jest nielegalne
    >
    > wyjatki kiedy jest legalne okreslaja przepisy.

    To zgłoś to wreszcie prokuratorowi.

> [...]

    > jak ma moj podpis na zgodzie na podsluchiwanie - to jest uprawniony.

    > To dokladnie ten sam przepis co podawalem.

    A potem odpisz jak zareagowali, nie tylko ja się pośmieje.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2014-01-23 21:49:15
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 21:38, RadoslawF wrote:

    30614/BIALYSTOK/130619677

    > Wyrok dostał za zabicie teściowej a nie za podsłuch tumanie.

    Nie umiesz czytac ze zrozumieniem?

    Wyrok dostal za:
    a/ za zabójstwo teściowej,
    b/ __podsłuch w zakładzie pracy__
    c/ narażenie 5 osób na niebezpieczeństwo utraty zdrowia lub życia

    Wiem, nie pojmujesz jak mozna jeden wyrok dostac za rozne rzeczy....

    > On nie miał monitoringu tylko założył podsłuch w domu szwagierki

    monitoring od podsluchu rozni sie czym?

    > a sąd to przekwalifikował na "podłączenie się do sieci
    > telekomunikacyjnej i
    > wejście w posiadanie informacji dla niego nie przeznaczonych".
    ^^^^^^^^

    No wreszcie skumales.................

    > O tym czy jest podsłuchem zadecyduje sąd a nie taki tuman jak ty.

    A sad najpierw oprze sie na podanym przez mnie paragrafie.

    > O tym czym ten monitoring jest lub był nie będzie decydował taki
    > tuman jak ty.

    tylko taki jak ty? LOL :D

    > Nie rozmawiamy o słuchaniu tylko o nagrywaniu tumanie.

    jeden pies w literze prawa

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    popros tate - to ci objasni trudne slowa.

> [...]

    > Ale monitoring nie jest jeszcze podsłuchem tumanie.

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    a jak przeczytasz, niech ci tata wytlumaczy trudne slowa

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l