    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Thu, 23 Jan 2014 21:49:15 +0100
    <lbdi7s$tv7$1@usenet.news.interia.pl> <lbdjmt$9e1$2@node2.news.atman.pl>
    <lbedh8$394$3@node2.news.atman.pl> <lbelm5$bch$3@node2.news.atman.pl>
    <lbelv1$bo9$3@node2.news.atman.pl> <lbemrn$55b$3@node1.news.atman.pl>
    <lbemtl$55b$4@node1.news.atman.pl> <lbf057$enb$1@node1.news.atman.pl>
    <lbf3f2$q0q$1@node2.news.atman.pl> <lbg413$mlt$1@node2.news.atman.pl>
    <lbg4qr$naq$1@node2.news.atman.pl> <lbjip1$4tn$1@node2.news.atman.pl>
    <lbjj2a$50h$1@node2.news.atman.pl> <lblesr$ti0$1@node2.news.atman.pl>
    <lblfk9$ulh$1@node2.news.atman.pl> <lbmmgc$hc8$1@node1.news.atman.pl>
    <lbmn47$hs7$2@node1.news.atman.pl> <lbo2f0$f13$1@node2.news.atman.pl>
    <lbo3ds$fq7$1@node2.news.atman.pl> <lboa7o$mka$1@node2.news.atman.pl>
    <lbogg7$sul$1@node2.news.atman.pl> <lbr80u$ibg$1@node2.news.atman.pl>
    <lbrdeb$fpo$1@node1.news.atman.pl> <lbre4k$oqg$1@node2.news.atman.pl>
    <lbrl9f$dl$1@node2.news.atman.pl> <lbrukd$2od$1@node1.news.atman.pl>

    On 23.01.2014 21:38, RadoslawF wrote:

> [...]
    30614/BIALYSTOK/130619677

    > Wyrok dostał za zabicie teściowej a nie za podsłuch tumanie.

    Nie umiesz czytac ze zrozumieniem?

    Wyrok dostal za:
    a/ za zabójstwo teściowej,
    b/ __podsłuch w zakładzie pracy__
    c/ narażenie 5 osób na niebezpieczeństwo utraty zdrowia lub życia

    Wiem, nie pojmujesz jak mozna jeden wyrok dostac za rozne rzeczy....

    > On nie miał monitoringu tylko założył podsłuch w domu szwagierki

    monitoring od podsluchu rozni sie czym?

    > a sąd to przekwalifikował na "podłączenie się do sieci
    > telekomunikacyjnej i
    > wejście w posiadanie informacji dla niego nie przeznaczonych".
    ^^^^^^^^

    No wreszcie skumales.................

    > O tym czy jest podsłuchem zadecyduje sąd a nie taki tuman jak ty.

    A sad najpierw oprze sie na podanym przez mnie paragrafie.

    > O tym czym ten monitoring jest lub był nie będzie decydował taki
    > tuman jak ty.

    tylko taki jak ty? LOL :D

    > Nie rozmawiamy o słuchaniu tylko o nagrywaniu tumanie.

    jeden pies w literze prawa

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    popros tate - to ci objasni trudne slowa.

> [...]

    > Ale tuman chce tylko paragrafów i tyle. Jak to tuman.

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    > W kodeksie nie ma wytycznych kiedy monitoring staje się podsłuchem.

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    > Zanim go pozwą będzie trzeba znaleść przestępstwo jakie popełnił.

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    > Nie ma większych uprawnień, ale do monitoringu prawo ma.

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    > Ale monitoring nie jest jeszcze podsłuchem tumanie.

    przeczytaj choc raz te pare paragrafow z KK co cytowalem

    a jak przeczytasz, niech ci tata wytlumaczy trudne slowa

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l