  • 11. Data: 2003-08-21 13:33:10
    Temat: Re: mogę żądać zwrotu gotówki?
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    hmmm wrote:

    > zostaje

    > karabin jest 100km odemnie, musialbym dzwonic i pytac bo nie pamietam ;)
    > ale akurat to nie jest istotne, poniewaz braciszek ma go 3 dzien, a juz
    > drugiego zaczely sie dziac "dziwne rzeczy" :( chcialbym sie dowiedziec czy
    > moge zazadac zwrotu gotowki, a nie reklamowac, czekac z 3 tygodnie+
    > wysylka = miesiac, a pewnie po naprawie za dwa dni znowu sie zepsuje.
    > chcialbym dostac zwrot gotowki i kupic nowy gdzie indziej.

    Zadzwoń i zapytaj ;)

    Możesz w ciągu tego czasu (10 dni lub gdy nie dali informacji na piśmie - w
    ciągu 3 miesięcy) zwrócić im rzecz i żądać zwrotu całej zapłaconej ceny
    wraz z odsetkami.

  • 12. Data: 2003-08-21 13:38:59
    Od: "hmmm" <p...@p...onet.pl>

    > Zadzwoń i zapytaj ;)

    ok, tak zrobie :)

    > Możesz w ciągu tego czasu (10 dni lub gdy nie dali informacji na piśmie -
    > ciągu 3 miesięcy) zwrócić im rzecz i żądać zwrotu całej zapłaconej ceny
    > wraz z odsetkami.

    dzieki serdeczne za pomoc, a orientujesz sie moze na co ewentualnie sie
    powolac gdyby probowali mnie zbyc ze nie da rady itp? zamiast powiedziec:
    "macie mi oddac kase i juz" wolabym np: "wg. ustawy nr.xx z dnia xx ...."
    ;))

    Pozdrawiam
    DM

  • 13. Data: 2003-08-21 14:11:08
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    hmmm wrote:

> [...]
    > "macie mi oddac kase i juz" wolabym np: "wg. ustawy nr.xx z dnia xx ...."

    "Miejsce, dnia ______, 2003 r.
    Nadawca / Adresat

    Korzystając z uprawnienia zawartego w art. 7 ust. 1 w zw. z art. 10 ust 1
    (bądź w zw. z art. 10 ust. 2 jeżeli nie doręczyli wam takiego pisemka o
    prawie odstąpienia od umowy w terminie 10 dni ;)) ustawy z dnia 2 marca
    2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z
    pózn. zm.), odstępuję od umowy sprzedaży ______ zawartej w dniu ______ .
    Jednocześnie wzywam do zwrotu kwoty w wysokości _______ (słownie _____),
    wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia zapłaty ceny.

    Podpis"

    Pismo wyślij listem poleconym. Wyślij też paczuszkę z zakupionym od nich
    towarem.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 14. Data: 2003-08-21 14:11:25
    Od: "hmmm" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Podpis"
    >
    > Pismo wyślij listem poleconym. Wyślij też paczuszkę z zakupionym od nich

    jestes boska :))) serdecznie dziekuje
    pozdrawiam!!!!
    DM

  • 15. Data: 2003-08-22 07:04:31
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    hmmm <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    Towaru nie trzeba odsyłać, niech sprzedawca go odbierze własnym sumptem,
    obowiazek wydania rzeczy jest to przecież dług niepieniężny, a jako taki jest
    długiem odbiorczym,

    pzdr

    marek radwański

  • 16. Data: 2003-08-22 07:15:25
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > jeżeli nie, to termin w którym prawo odstąpienia Tobie przysługuje, zostaje

    gdzie jest zapis (ustawa), ktory mowi, ze informacja ta ma byc "na
    pismie" dostarczona kupujacemu??

    Pozdrawiam
    Dan

  • 17. Data: 2003-08-22 08:05:03
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Dan <d...@p...pl> napisał(a):

    > gdzie jest zapis (ustawa), ktory mowi, ze informacja ta ma byc "na
    > pismie" dostarczona kupujacemu??

    Przy umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa nie na piśmie, ale
    przy użyciu środka porozumiewywania się na odleglość, art. 9 ust. 1 pkt 6
    ustawy z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw...

    pzdr

    marek radwański