  • 1. Data: 2003-08-21 10:23:09
    Temat: wymiar urlopu wychowawczego przy um.na cz.określony
    Od: "Ela " <e...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    mam problem nastepujacej tresci: jestem zatrudniona na czas określony - do 1
    lutego 2004. Urlop macierzyński konczy mi sie na początku wrzesnia, i
    wykorzystam jeszcze urlop wypoczynkowy. Tak więc do pracy powinnam wrocic
    ok.połowy października. Zastanawiam się nad powrotem do pracy, ale chcialabym
    wiedziec, jak to jest w przypadku kontynuacji urlopu - w tym przypadku
    wychowawczego.
    1' czy pracodawca na moj wniosek zobowiazany jest do udzielenia mi takiego
    urlopu, czy tez to jest jego "dobra wola" (lub tez nie :) )
    2' do kiedy przysluguje mi taki urlop - do końca trwania umowy - czyli do
    rozwiazania tejże umowy - luty'04; czy też do czasu podanego na moim wniosku
    (oczywiscie max 3 lata), choć myśle ewent o 1 roku.

    proszę o komentarze na ten temat, bo jak na razie kazdy zapytany podaje mi inna
    odpowiedź, a ja dalej nie znam tej właściwej

    pozdrowienia, Ela

  • 2. Data: 2003-08-21 17:56:22
    Od: "" <e...@o...pl>

    czy na prawdę nikt nie potrafi mi pomóc ??? :(

  • 3. Data: 2003-08-21 21:47:01
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > czy na prawdę nikt nie potrafi mi pomóc ??? :(

    Rozporządzenie Rady Ministrów z 96 roku par.1.1 i rozporządzenie to stanowi
    ,że do sześciomiesiecznego okresu zatrudnienia wlicza sie poprzednie okresy
    zatrudnienia a tzn.,że nie musi być szesciomiesieczny okres zatrudnienia u
    jednego pracodawcy

    Sandra