  • 1. Data: 2003-08-21 10:45:23
    Temat: ekspektatywa - co teraz?
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    30.11.2001r. podpisałem ze SM umowę nabycia mieszkania z tzw. ekspektatywą.
    Spółdzielnia zobowiązała się do przekazania własności do lokalu "w możliwie
    najkrótszym terminie" (z tego co mi wiadomo, to w tamtym okresie było to 3
    miesiące od zakończenia budowy?). Do tej pory, czyli po upływie prawie 2
    lat, nie mam żadnego dokumentu potwierdzającego moje prawo do tego lokalu.
    W związku z tym pytania:
    1) Czy spółdzielnia ma prawo powoływać się na dwukrotnie zmienioną od tego
    czasu ustawę o spółdzielniach mieszkaniowych?
    2) Czy koniec 2005r. (termin przekazania własności podany mi przez
    spółdzielnię jako ostateczny) jest zgodny z obowiązującym prawem?
    3) Jeśli na pyt. 1 i 2. odpowiedź brzmi "nie, to co mogę zrobić, aby
    załatwić tę sprawę?

    Radek

  • 2. Data: 2003-08-25 09:00:27
    Temat: Re: ekspektatywa - co teraz?
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Czy nikt z grupowiczów naprawdę nie zna odpowiedzi na te pytania?

    Radek