  • 1. Data: 2002-01-11 12:24:45
    Temat: mieszkanie wlasnosciowe a wysiedlenia
    Od: "piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam !!

    Sprawa wyglada tak:
    Mam mieszkanie wlasnosciowe (wpis do ksiegi itp.) w kamienicy.
    Po zleconej ocenie stanu tehnicznego kamienicy okazalo sie ze nalezaloby
    wysiedlic mieszkancow z mojego pietra po tej akurat stronie.

    No i teraz nie wiem co mi grozi jako wlascicielowi. Pod jakie przepisy,
    ustawe to podchodzi ? Jakie mam prawa itp.

    Prosze wiec o informacje lub odnosniki do informacji (ustaw)

    Piotr
    www.techfarm.prv.pl