  • 1. Data: 2007-03-16 13:23:44
    Temat: mieszkanie
    Od: leszek<m...@o...pl>

    Witam serdecznie .
    Mój Ojciec był głównym najemcą mieszkania komunalnego . Od lipca ubiegłego
    roku w tym mieszkaniu był również zameldowany wnuk Mojego Ojca , czyli mój syn
    (mój syn zamieszkiwał u mojego Ojca od dwóch lat ) . !8 - tego stycznia tego
    roku mój Ojciec złożył wniosek do gminy o wykup powyższego mieszkania . Dostał
    odpowiedż pozytywną i powpłaceniu zaliczki na poczet kosztów wykupu mieszkania
    ( 300 zł ) oczekiwał na przyjście rzeczoznawcy , który miał wycenić mieszkanie . Po
    wykupie mieszkania ( z bonifikatą 95 % ) mieszkanie miało być "scedowane" na
    mojego syna , który tam zamieszkiwał a od 8- miu miesięcy był zameldowany .
    Niestety , 12- tego marca tego roku mój Ojciec zmarł i transakcja wykupu nie
    została sfinalizowana . Czy istnieje jakaś możliwość zatrzymania tego mieszkania
    przez mojego syna , a wnuka zmarłego najemcy ? Bardzo proszę o pomoc .
    Z wyrazami szacunku Leszek .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-03-16 20:52:55
    Temat: Re: mieszkanie