  • 1. Data: 2007-03-16 09:24:10
    Temat: Czy można wnioskować o zmianę sędziego prowadzącego?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Np. jest sprawa cywilna pomiędzy dwiema osobami. Jedna z nich nie zgadza się
    na prowadzenie sprawy przez sędziego, ponieważ ten wykazał się wielokrotnie
    w poprzednich sprawach tendencyjnością.

    Typowy przykład: rozwód prowadzi kobieta sędzia. W tym wypadku wiadomo, że
    kobiety są duuuużo bardziej stronnicze od mężczyzn. I w takim układzie facet
    jest właściwie przegrany jeszcze zanim rozpoczęła się sprawa.

    Czy można w takim wypadku wnioskować o zmianę sędziego na mężczyznę?

    --
    Lukasz

  • 2. Data: 2007-03-16 11:01:56
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > jest właściwie przegrany jeszcze zanim rozpoczęła się sprawa.
    >
    > Czy można w takim wypadku wnioskować o zmianę sędziego na mężczyznę?

    Generalnie zawsze mozna wnioskowac o to, tylko zeby to bylo skuteczne to
    trzeba podniesc konkretne zarzuty, a nie takie jak powyzej.

    Cezar

  • 3. Data: 2007-03-16 12:47:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Cezar napisał(a):
> [...]
    >
    > Generalnie zawsze mozna wnioskowac o to, tylko zeby to bylo skuteczne to
    > trzeba podniesc konkretne zarzuty, a nie takie jak powyzej.

    mozna zastosowac rade jb i powiedziec sedziemu co sie z jego zona
    wyprawialo :))

    wtedy zmiana bedzie chyba uzasadniona :)

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 4. Data: 2007-03-16 12:50:07
    Od: "I.T." <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > mozna zastosowac rade jb i powiedziec sedziemu co sie z jego zona
    > wyprawialo :))
    >
    > wtedy zmiana bedzie chyba uzasadniona :)

    Ale Lukasz skarży się na sędziego-kobietę i ją chce zmienić. Ma
    wniosek i zmianę uzasadnić tym, co wyprawiał z jej mężem? :)))

    IT

  • 5. Data: 2007-03-16 13:05:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    I.T. napisał(a):

    > Ale Lukasz skarży się na sędziego-kobietę i ją chce zmienić. Ma wniosek
    > i zmianę uzasadnić tym, co wyprawiał z jej mężem? :)))

    moze lukasz jest bi :)
    P.

  • 6. Data: 2007-03-16 14:11:35
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > moze lukasz jest bi :)

    Nie jest. Pytanie jest hipotetyczne, bo nie mam takiego problemu, jak
    podałem w przykładzie. Wiadomo, że zaczęło się od tego, że facet w walce w
    sądzie rodzinnym w zasadzie jest bez szans z powodu stronniczości pań sędzi.

    --
    Lukasz

  • 7. Data: 2007-03-16 15:13:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Lukasz napisał(a):

> [...]
    > sądzie rodzinnym w zasadzie jest bez szans z powodu stronniczości pań sędzi.

    moze inaczej, na potrzeby tej akcji moze byc bi :)

  • 8. Data: 2007-03-17 06:27:15
    Od: "zuczek" <n...@o...pl>

    Słabo raczej ...:)
    wyobraź sobie, że po zamianie kobieta składa identyczny wniosek, bo
    "wiadomo, że sędzia - facet będzie trzymał stronę "męską"... i tak w kółko
    Zarzuty muszą być uzasadnione pod adresem konkretnego sędziego, a nie płci

  • 9. Data: 2007-03-17 13:40:20
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > wyobraź sobie, że po zamianie kobieta składa identyczny wniosek, bo
    > "wiadomo, że sędzia - facet będzie trzymał stronę "męską"... i tak w kółko

    Właśnie w tym sęk, że koiety są w takich przypadkach ogólnie mniej
    obiektywne. Według mnie mężczyzna byłby bardziej sprawiedliwy i obiektywny.
    Podejrzewam, że w oczach kobiet - sędziów, podczas rozwodu, w większości
    przypadków to mężczyzna jest tym złym, który chce zgnębić tę drobną,
    niewinną i bezbronną żonę. Nawet w przypadku, gdy ona jest alkoholiczką,
    wogóle nie zajmuje się dziećmi, puszcza się na prawo i lewo. Ale to tylko
    moje odczucie, mogę się mylić..

    --
    Lukasz

  • 10. Data: 2007-03-17 13:42:49
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Mam wrażenie, że mężczyzna raczej nie będzie trzymał strony męskiej, to nie
    leży w naszej naturze. Natomiast kobiety są trochę inne. Na dzień dobry to
    mężczyzna będize pod pręgierzem takiej sędzi.

    --
    Lukasz