  • 1. Data: 2007-03-16 13:08:25
    Temat: [NTG, MSNP] A Kaczor Donald nie pomógł Gruszczyńskiemu?
    Od: Martino <n...@n...pl>

    79.html
    http://www.trybuna.com.pl/n_show.php?code=2007031602

    Co potrzeba, żeby szukać haków? Nic. A jak jest siakiś donos to nawet
    będzie legalne przeszukanie na podstawie postanowienia. A jak nie będzie
    postanowienia to będzie sytuacja niecierpiąca zwłoki. :))

    Przeciwnicy polityczni, niezadowoleni z władzy, nielubiani,
    przypadkowi... Zawsze przecież można coś znaleźć i wykorzystać na
    konferencji.

    Przepraszam, muszę kończyć. Na mojej ulicy kogoś zamordowano i
    skradziono milion samochodów, więc jako, że policja tradycyjnie nie
    znajdzie sprawców to będą przeszukiwać domy i robić konferencje. Lecę. :))

    Pozdrowienia dla skurwiałych.

  • 2. Data: 2007-03-16 13:11:38
    Od: Martino <n...@n...pl>

    "Jeszcze na koniec oficer powiedział wychodząc z mieszkania mojego syna:
    niech pan sobie drzwi zabezpieczy. Jak ja mam to zrobić - pytam - skoro
    żeście je wystrzelili w powietrze. On na to, że to nie jego problem,
    niech ja to sam załatwię i przyślę im rachunek. Ciekawe jest również to,
    że poza mną nikogo nie wylegitymowali. W domu byli moja żona, mój syn i
    córka, był przyjaciel córki. Zresztą nawet ode mnie wzięli dowód dopiero
    po pół godzinie, bo chcieli protokół spisać. A przecież kogoś szukali."

    :)))

    No to ładnie z nonszalancją skurwiel szasta pieniędzmi, które płacimy
    jako podatki.