  • 1. Data: 2007-03-16 13:30:59
    Temat: Podział notarialny domu
    Od: d...@w...pl

    Witam
    Mam pytanie odnośnie podziału notarilanego domu....a mianowicie moja
    dziewczyna na wspólnie ze swoją siostra dom wolno stojący ok 250 m2
    powierzchni uzytkowej oraz działke na której zabudowa stoi w granicach
    600 m2. Moja dziewczyna chce swoją połowę ( w zasadzie to parter bo
    dom jest dwu kondygnacyjny) miec przepisana na siebie aby w sposób
    formalno-prawny móć zarządząc swoją właśnością. Pyatnie moje jest
    takie jak mocno skomplikowana jest procedura podziału domu na dwie
    właśności, ile to trwa i jakie są tego koszty???
    Z góry dziekuje za informacje

  • 2. Data: 2007-03-16 17:49:18
    Temat: Re: Podział notarialny domu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    d...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > takie jak mocno skomplikowana jest procedura podziału domu na dwie
    > właśności, ile to trwa i jakie są tego koszty???

    zapewne nie bardzo da się podzielić dom na parter i piętro... chyba że
    da się wyodrębnić lokale

    KG