  • 1. Data: 2004-05-25 10:17:54
    Temat: meldunek a rejestracja w urzędzie pracy
    Od: "sintbat" <d...@i...pl>

    Witam

    Jestem zameldowany w mieście A ,mieszkam i pracuje w mieście B. Mam zamiar
    zarejestrować się w mieście B w urzędzie pracy aby otrzymywać zasiłek dla
    bezrobotnego. czy to jest możliwe?? czy aby nie muszę sie zarejestrować w
    mieście gdzie jestem zameldowany?? cZy ewentualnie nie powinienem sie
    postarać o meldunek tymczasowy w mieście B abym mógł zgarniać tą wielką kasę
    i żeby mi szuklali pracy w mieście B??

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2004-05-25 16:36:38
    Temat: Re: meldunek a rejestracja w urzędzie pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sintbat" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    Jedynym wyjściem jest zameldowanie tymczasowe.

  • 3. Data: 2004-05-25 18:16:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > bezrobotnego. czy to jest możliwe?? czy aby nie muszę sie zarejestrować w

    Musisz. Oferty pracy otrzymasz bez zameldowania, ale zasilek musisz pobierac
    w miejscu meldunku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt