  • 1. Data: 2004-05-25 08:03:06
    Temat: rozwod
    Od: "moonrat" <m...@o...pl>

    09.05.04 odbedzie sie pierwsza sprawa rozwodowa. ustalilismy z zona, ze chcemy
    rozwodu bez orzekania o winie.Chcemy podzielic sie majatkiem i spisac cos w
    rodzaju ugody. W zwiazku z tym mam pytanie o podziale majatku :
    czy ugoda powinnabyc spisana w formie aktu notarialnego?
    kiedy powinna byc spisana?
    czy moze wystarcza dokument podpisany przez nas oboje i przedlozony sadowi?
    Generalnie prosilbym o jakas pomoc i wyjasnienia co do tego jak sie to
    odbywa....

  • 2. Data: 2004-05-25 08:29:52
    Temat: Re: rozwod
    Od: "DaReK" <d...@T...pl>

    Użytkownik "moonrat" napisał w wiadomości
    > 09.05.04 odbedzie sie pierwsza sprawa rozwodowa.
    ^^^^^^^^^^

    Raczej juz sie odbyla:>

    --
    DaReK
    [ zycie to nie je_bajka ]

  • 3. Data: 2004-05-25 09:04:02
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    DaReK wrote:

    > ^^^^^^^^^^
    > Raczej juz sie odbyla:>

    chyba ze pierwsze to rok ;)

    MSPANC
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-05-25 09:07:25
    Od: "DaReK" <d...@T...pl>

    Użytkownik "Borszczuk" nastukal :

    > chyba ze pierwsze to rok ;)

    To przewidujacy gostek z niego;)

    --
    DaReK
    [ strach nawet z dziwki potrafi zrobic cnotliwa kobiete ]