  • 21. Data: 2023-06-02 17:18:14
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Jun 2023 16:12:35 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > W piechocie przede wszystkim biegać i strzelać. Ale już kierowcy od
    > logistyki do tłumienia strajków mało przydatni.

    Trzeba jakos dowieżć tłumiących..

    > Procentowo zapewne masz rację. Ale poczytaj, co to były jednostki
    > skadrowane :-)

    Lotnicze też?

    J.

  • 22. Data: 2023-06-02 17:20:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Jun 2023 15:18:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A jak teraz prześladują Cię obowiązkiem zapłacenia podatku, to
    > zakładasz, że kiedyś będziemy urzędnikom skarbowym podbierać emerytury?

    A nie?
    Pamietasz jak sie skonczyła metoda "na żaróweczkę" ? :-)

    > Straż Gminna prześladuje obywateli za palenie śmieci w piecach oraz
    > wylewania ścieków do potoku.

    No i kiedys wdzięczni mieszkancy mogą ich wyp* ... ale oni emeryture
    maja w ZUS :-)

    J.

  • 23. Data: 2023-06-02 18:04:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > zakładasz, że kiedyś będziemy urzędnikom skarbowym podbierać emerytury?
    > Straż Gminna prześladuje obywateli za palenie śmieci w piecach oraz

    Znowu nie rozumiesz o czym piszesz.
    Po pierwsze, nie chcesz płacić podatków, to ich nie płać. Nie ma
    obowiązku pracowania i zarabiania.
    Po drugie, za te podatki dostajesz coś w zamian - umowa taka.
    Po trzecie, trzeba być idiotą, żeby karanie za palenie śmieci i za
    wylewanie ścieków do potoku nazywać prześladowaniem.

    I po czwarte, jeżeli prawo nakazuje prześladowanie obywateli, to takie
    państwo nie bez powodu nazywamy reżimowym. I tylko idiota taki urząd
    może traktować jako normalny i legalny. I nie widzi nic dziwnego w pracy
    w takim urzędzie, bo skoro urząd jest "legalny", to przecież wszystko w
    porządku... bo przecież rozkaz to rozkaz, bo co poradzisz, skoro prawo
    jest takie, że funkcjonariusz musi rozkaz wykonać, wiec funkcjonariusz
    jest usprawiedliwiony, bo przecież prześladował zgodnie z prawem i tylko
    jakieś lewackie oszołomy z tajemniczych i niezrozumiałych powodów się
    czepiają.
    Nie bez powodów w państwach reżimowych do takich urzędów przyjmują
    głównie idiotów, którzy nie widzą w tym nic dziwnego, bo przecież
    wszystko odbywa się legalnie i zgodnie z prawem...

    Ty weź może sobie wyjedź do Korei Płn., tam będziesz miał same normalne
    i legalne państwowe urzędy. Albo do jakiegoś isis, tam zgodnie z prawem,
    normalnie i legalnie będziesz mógł nawet sobie postrzelać do innych
    ludzi i trzymać w niewoli kobiety. Raj dla praworządnych.
    Jedź i nie wracaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2023-06-02 21:03:06
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mnie więcej jak wśród strażników na wieżyczkach Auschwitz, to przecież niewinni
    naziści byli.

    Wiesz co chuju, ja się nie zapisałem do niewinnego SZSP tracąc w ten sposób
    przykładowo wyjazd na praktyki do Algierii i wiele
    innych rzeczy, a takie chuje jak Ty się zapisywały do "milicji" bo przecież
    obywatelska.
    W mafii też sami dobrzy ludzie, gotują spaghetti i pieką pizzę, opiekują się matkami,
    żonami i dziećmi.

    -----
    > Wnioskowanie, ze jeśli w SB było "kilku" zbrodniarzy, to wszyscy tam byli
    przestępstwami nie świadczy najlepiej o twórcach takich

  • 25. Data: 2023-06-03 01:16:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zakładasz, że kiedyś będziemy urzędnikom skarbowym podbierać emerytury?
    > Straż Gminna prześladuje obywateli za palenie śmieci w piecach oraz

    Ja to się zastanawiam czy ta cała lex-Tusk to nie jest jakaś głębsza
    zagrywka strategiczna, nie tyle mająca uwalić Tuska co zmobilizować pis
    co by się bardziej starali wygrać te wybory. Trudno sobie wyobrazić, aby
    za jej uchwalenie ktoś po zmianie rządów nie odpowiedział. Biorąc pod
    uwagę dorobek głównych niszczycieli, tych da się pewnie skazać w oparciu
    o pierdylion wcześniejszych przekrętów, ale tu mamy całe ugrupowanie
    parlamentarne głosujące w sprawie takiego przepisu, że nie sposób
    powiedziedzieć "nie wiedziała/em co to oznacza".

    A wracając do sb, jakby ówczesny parlament uchwalił, że wolno strzelać
    do Cyganów, i część by strzelała, to też nie miałbyś problemu z takimi
    funkcjonariuszami? Istnieje kwestia możliwości oceny danego czynu.
    Większość osób nie ma problemu z oceną czy jest coś złe, zbrodnicze,
    antyspołeczne, nawet jeśli jest formalnie oparte o jakiś-tam przepis.
    Podobnie, trudno będzie argumentować, że np. prawnik nie zdawał sobie
    sprawy co to jest lex-Tusk.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2023-06-03 01:36:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2023 o 16:10, J.F pisze:

    > A te Biura Ewidencji, to od kiedy są?
    > Bo gugiel sugeruje, ze one przy urzedach miejsko-gminnych.

    Nie mam zielonego pojęcia, ale sądzę, że od tego momentu, jak ewidencją
    Milicja przestała się zajmować.

    > Przy czym PESEL zaczął sie MSW PRL, i miał służyc represjonowaniu
    > ludnosci :-)

    > A co stoi na przeszkodzie, aby policja dokonała stosownego wpisu?

    Przede wszystkim brak interfejsu. To BEL to ewidencjonuje. Równie dobrze
    mógłbyś się domagać, by Policja rejestrowała urodzenia dzieci. tez nic
    nie stoi na przeszkodzie w sumie.

    > Teraz to raczej, gdy wprowadzą wniosek o nowy, bo juz trzeba cos
    > zaznaczyc o stary, czyli zasadniczo szybko. Ale urząd czynny od
    > poniedziałku, wiec zostają 2-3 dni.
    > Tylko ze banki zamkniete od piątku, wiec wyłudzenie bankowe raczej nie
    > grozi :-)
    > Choc czy nie ma jakis oddziałów czynnych w soboty?
    > No i zostają jeszcze chwilówki, raty i inne abonamenty.

    No więc dokładnie o to chodzi.

    > Przy czym wydaje mi się, ze banki prowadziły osobny rejestr, co
    > znakomicie przyspieszało informowanie banków, ale wynikało z tego,
    > że panstwo nie chciało sie informacją podzielić.
    > Glupota, umożliwiajaca istnienie fałszywych DO.

    Te dowody, to nie banki tworzą, a firmy zajmujące się informacją
    gospodarcza.

    > https://zbp.pl/dla-klientow/zastrzeganie-dokumentow
    >
    > P.S.
    > "Pełna lista Uczestników, dla bezpieczeństwa całego Systemu, jest
    > jednak objęta tajemnicą."
    >
    > A to tak można, w swietle UODO/RODO ?

    Można. Bo to działa tak, że uczestnicy nie przetwarzają danych, a
    jedynie odpytują system o konkretne dane.

    > Bo nastąpił ten okres, gdy komisariaty przemianowano na USW,

    Nigdy tak nie było właśnie. Były Wojewódzkie / Rejonowe / dzielnicowe
    Urzedy Sparw Wewnętrznych. Ale gminnych nigdy nie było.

    > a milicjantów ... milicjanci chyba zostali, choc przeciez powinni sie
    > urzednikami nazywać.
    > I faktycznie gdzies tam w tych komisariatach byly
    > komórki/wydziały/oddziały/piony SB.

    O ile wiem, to nie było.

    > No to zapisane "który następnie przekazano pod nadzór terenowych
    > organów administracji państwowej"
    > Nie gwarantuje, ze poprawnie zapisane w wiki, bo Urząd Dzielnicowy za
    > PRL ... moze i organ pańśtwowy.

    Kluczowym jest sformułowanie "państwowej" i odróżnia od "samorządowej".

    > teraz. A mowimy o 1975.

    > Nie centralny, tylko wlasnie "terenowy organ administracji państwowej"

    Ale administracji państwowej.

    > W USA "gwardie narodowe" podlegają pod gubernatora, czyli władcę
    > stanu.

    Ale USA jest państwem Federacyjnym.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 27. Data: 2023-06-03 01:39:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2023 o 18:04, Kviat pisze:

    > Znowu nie rozumiesz o czym piszesz.
    > Po pierwsze, nie chcesz płacić podatków, to ich nie płać. Nie ma
    > obowiązku pracowania i zarabiania.

    Próbowałeś kupić chleb bez VAT?

    > Po drugie, za te podatki dostajesz coś w zamian - umowa taka.

    I Ci, którzy podatków owych ne płaca nie dostają tego?

    > Po trzecie, trzeba być idiotą, żeby karanie za palenie śmieci i za
    > wylewanie ścieków do potoku nazywać prześladowaniem.

    A za wywracanie pomników?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2023-06-03 01:41:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > antyspołeczne, nawet jeśli jest formalnie oparte o jakiś-tam przepis.
    > Podobnie, trudno będzie argumentować, że np. prawnik nie zdawał sobie
    Tylko w tym konkretnym wypadku nie chodzi o to, że dana osoba coś źle
    zrobiła. Nawet nie próbuje się tego badać. Na wszelki wypadek, by się
    nie okazało, że jest niewinny.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 29. Data: 2023-06-03 01:49:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2023 o 21:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mnie więcej jak wśród strażników na wieżyczkach Auschwitz, to przecież
    > niewinni naziści byli.

    Nigdy nie było narodu Naziści. To byli Niemcy - przeważnie. Bo w obozach
    zagłady akurat było sporo innych narodowości, ale to osobna sprawa.

    > Wiesz co chuju, ja się nie zapisałem do niewinnego SZSP tracąc w ten
    > sposób przykładowo wyjazd na praktyki do Algierii i wiele innych rzeczy,
    > a takie chuje jak Ty się zapisywały do "milicji" bo przecież obywatelska.

    Wnosząc po poziomie Twojej wypowiedzi, bardzo dobrze się stało, bo byś
    jeszcze Polakom narobił wstydu w tej Algierii.

    > W mafii też sami dobrzy ludzie, gotują spaghetti i pieką pizzę, opiekują
    > się matkami, żonami i dziećmi.

    Mafia, to nie jest stowarzyszenie, do którego możesz przynależeć. Nie
    słyszałem, by przystępowało się do mafii poprzez złożenie oświadczenia woli.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2023-06-03 01:51:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2023 o 17:18, J.F pisze:
    > Trzeba jakos dowieżć tłumiących..

    Ale pododdziały piechoty mają własne środki transportu.

    > Lotnicze też?

    Przyznam, że nie wiem. Raczej nie. Bo samolotów szybko nie wcielisz.
    Skadrowane jednostki, to były takie, które na wypadek "W" dało się
    szybko uzupełnić poborowymi.

    --
    (~) Robert Tomasik