  • 31. Data: 2003-10-20 15:19:18
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>

    Użytkownik poreba <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

    > A w sprawie opisywanej w wątku obie strony wykazały się brakiem rozsądku.
    > Autor- bo wlazł na czerwonym na oczach SM czym być może _zmusił_
    > ich do reakcji
    > SM- bo w okolicznościach opisanych (0 ruchu, sygnalizacja nie widzieć
    > czemu o tej porze w trybie dziennym) szczególna skrupulatność w udzielaniu
    > pouczenia byłaby wytarczającą karą ;)

    Ooooo, dzięki bardzo :) A już myślałem, że mnie nikt nie poprze. Tak jak już
    napisałem sytuacja przydażyła się mojej koleżance a nie mi. Napisałem w
    pierwszej osobie dla przejrzystości. Ale przypomniało mi się jak kiedyś z
    kumplem przebiebliśmy na czerwonym, na głównej ulicy, wprost na dwóch
    policjantów. Było tak ciemno, że po prostu ich nie zauważyliśmy :) Co
    zrobili? Jeden zaczął się denerwować, że to brak szacunku. Przeprosiłem go i
    wytłumaczyłem, że nie zauważyliśmy ich, a ruchu nie było. I co?? Mogliby nam
    dać mandat na 100-150 zł. Ale byli tak wporządku, że nawet nas nie spisali.
    I moim zdaniem zrobili dobrze. Osiągneli to, że mam o nich bardzo przychylne
    zdanie.
    A co do wątku. To była główna ulica a my wbiegliśmy wprost na nich!
    Dzięki więc za zdanie Poręby, bo moje jest właśnie takie jak jego. Jeśli
    ktoś powinien dostać mandat to raczej my: na głównej ruchliwej w dzień
    ulicy, przechodząc wprost na oczach policji. A nie dziewczyna która przeszła
    na zupełnie pustej, małej uliczce. Mogę przyznać rację Leszkowi, że prawnie
    jest to uczciwy mandat. Ale moim zdaniem logicznie nieusprawiedliwiony.
    Nikomu nie zagrażała, światła nie były w trybie nocnym a powinny być, no i
    taka kara nic nie da, bo tam gdzie nie ma samochodów i tak nikt nie stanie
    czekając jak kołek 5 minut na zielone, zwłaszcza na tak małej ulicy. Co
    zresztą przyznał nawet Leszek.

    > No chyba że autor wątku nie opisał wszystkiego i czymś sobie zasłużył na
    > 50zł

    Opisałem wszystko, ci strażnicy byli podobno nawet sympatyczni nie było
    żadnego sporu bluźnierstw, ani niczego takiego.

    Pozdrawiam,
    Wojtek Dendys

  • 32. Data: 2003-10-20 15:28:43
    Temat: Re: A co studiujesz
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    wiadomości news:bn0sta$db5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Etam, nawet nie będę się rozpisywał :) A co jesteś wróżka?

    A czy do zauważenia tak rażących błędów potrzeba wróżki???To razi tak w oczy
    że w maturę i tak nikt nie uwierzy.

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2003-10-20 16:16:07
    Od: Dredd<...@...pl>

    KGP - ze mona

    > A mozesz podac podstawe prawna?
    > Bo z tego co sie orientuje to w RP prawo stanowi parlament a nie
    wypowiedzi
    > chocby najwyzej postawionych urzednikow administracji publicznej...

    Teoretyzując możliwe byłoby to przy uznaniu że takie chodzenie po
    pasach na czerwonym w nocy nie jest zupełnie szkodliwe społecznie
    (brak elementu szkodliwości spowodowałby że nie ma jednego z
    elementów definicji wykroczenia)
    Ponieważ w k.w. nie ma słynnej znikomej szkodliwości stosowanej w
    k.k. to takie rozumowanie jak wyżej możliwe by było tylko gdyby
    szkodliwości nie było zupełnie. To jest jednak wg mnie dyskusyjne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 34. Data: 2003-10-20 17:00:29
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > k.k. to takie rozumowanie jak wyżej możliwe by było tylko gdyby
    > szkodliwości nie było zupełnie. To jest jednak wg mnie dyskusyjne

    Zgadzam sie.
    A co do braku szkodliwosci spolecznej- moim zdaniem taki brak nie zachodzi.
    nie mozna ignorowac przepisow "bo tak".

  • 35. Data: 2003-10-20 21:57:51
    Temat: Odp: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>

    Użytkownik NoMAD <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn14be$j81$...@n...onet.pl...

    > Zgadzam sie.
    > A co do braku szkodliwosci spolecznej- moim zdaniem taki brak nie
    zachodzi.
    > nie mozna ignorowac przepisow "bo tak".

    Nie no ja naprawdę was nie rozumiem. Kto stoi w nocy na światłach przy
    zerowym ruchu i to jeszcze na bardzo wąskiej uliczce? To nie jest "bo tak".
    Przecież to czysta przesada :( A 50 zeta za to to też przesada.

  • 36. Data: 2003-10-20 22:06:20
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    wiadomości news:bn1loi$68g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    tak".
    > Przecież to czysta przesada :( A 50 zeta za to to też przesada.

    A gdybys jechal samochodem? Tez bys przejechal na czerwonym?

    BTW. Nastepnym razem nie przechodz na przejsciu (na czerwonym swietle) tylko
    jak juz koniecznie musisz to ze 200 metrow dalej. Wtedy nie podpadasz pod
    nieprzestrzeganie sygnalow swietlnych (kodeks drogowy) tylko pod powodowanie
    zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym (a tutaj wystarczy zachowac
    nalezyta ostroznosc by ten przepis ci nie dotyczyl) :-))

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2003-10-20 22:33:50
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bn0uv5$u4o$...@t...icpnet.pl...

    > A czy do zauważenia tak rażących błędów potrzeba wróżki???To razi tak w
    oczy
    > że w maturę i tak nikt nie uwierzy.

    Cholera stary ale ty upierdliwy jesteś :-P Wierz sobie w co chcesz, nie mam
    zamiaru pokazywać tobie mojej matury. Po drugie myślę, że uwierzą, bo to
    prawda. A ty na jakiej podstawie dajesz sobie prawo mówienia kto w co
    uwierzy i kto co sądzi?! To już drugi raz. Ja na ten przykład, po
    przeczytaniu posta "zatrzec powiązania" wierzę w to, że masz kłopoty z
    logicznym formułowaniem swoich myśli :-P Miejmy nadzieję, że nie masz
    problemów z logicznym myśleniem. Nie no co za głupota, czepiają się 3
    błędów. Gów** was to obchodzi, że ortografia to nie jest moja mocna strona.
    Tylko idiota ocenia po tym w ten sposób człowieka. Pozatym łamiecie
    netykietę, moja pisownia nie jest do cholery tematem postu. Jak już
    jesteście tacy pedantyczni żeby zwracać uwagę na moją ortografię można by to
    zrobić z większą klasą, ale widocznie wam jej nie starcza.

  • 38. Data: 2003-10-20 22:42:24
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl>

    Użytkownik NoMAD <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn1m8t$7d5$...@n...onet.pl...

    > A gdybys jechal samochodem? Tez bys przejechal na czerwonym?

    To nie był samochód tylko dziewczyna na wąskiej ulicy bez samochodów, w
    wieczornej porze!

> [...]
    > zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym (a tutaj wystarczy zachowac
    > nalezyta ostroznosc by ten przepis ci nie dotyczyl) :-))

    łe, ale argument, to poważny post, zachowaj powagę ;)

  • 39. Data: 2003-10-21 09:13:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    wiadomości news:bn1nsa$atf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >Gów** was to obchodzi, że ortografia to nie jest moja mocna strona.

    Mocną stroną?? "Tej" strony nie ma w ogóle;)

    > Tylko idiota ocenia po tym w ten sposób człowieka.

    Nie oceniamy człowieka.Oceniamy jego wykształcenie.

    >Jak już jesteście tacy pedantyczni żeby zwracać uwagę na moją ortografię
    można by to
    > zrobić z większą klasą, ale widocznie wam jej nie starcza.

    Pewnie tak. Ale netykieta wymaga pisania po Polsku.

    Pozdr
    Leszek

  • 40. Data: 2003-10-21 10:10:26
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> popełnił 20 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bn0ubc$jbd$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > sytuacja przydażyła się mojej koleżance a nie mi.
    > Opisałem wszystko, ci strażnicy byli podobno nawet sympatyczni nie
    > było żadnego sporu bluźnierstw, ani niczego takiego.
    A może koleżanka zasłużyła sobie na takie,
    "specyficzne" strażnikomiejskie zaloty? ;)))

    --
    pozdro
    poreba