    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Date: Tue, 21 Oct 2003 00:06:20 +0200
    Sender: l...@o...pl@80.51.57.132

    Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    wiadomości news:bn1loi$68g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie no ja naprawdę was nie rozumiem. Kto stoi w nocy na światłach przy
    > zerowym ruchu i to jeszcze na bardzo wąskiej uliczce? To nie jest "bo
    tak".
    > Przecież to czysta przesada :( A 50 zeta za to to też przesada.

    A gdybys jechal samochodem? Tez bys przejechal na czerwonym?

    BTW. Nastepnym razem nie przechodz na przejsciu (na czerwonym swietle) tylko
    jak juz koniecznie musisz to ze 200 metrow dalej. Wtedy nie podpadasz pod
    nieprzestrzeganie sygnalow swietlnych (kodeks drogowy) tylko pod powodowanie
    zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym (a tutaj wystarczy zachowac
    nalezyta ostroznosc by ten przepis ci nie dotyczyl) :-))