    From: MrNoName <n...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Date: Fri, 28 Dec 2012 21:14:28 +0100

    W dniu 2012-12-28 20:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Normalnie. Odpisać "to nie mój pojazd - czepcie się właściciela". Można
    > ewentualnie załączyć kopię umowy, jeśli nadal posiadacie.

    No wlasnie umowe ojciec gdzies zagubił. Pamieta ze w PZU zgłaszal
    sprzedaz wiec pewnie tam maja kopie umowy sprzedazy i wypowiedzenie oc.
    A nie wiadomo kto kierowal bo moze auto zostalo ponownie sprzedane.
    Nie wiem co jest na mandacie bo nie widzialem tego.
    Czy sprzedaz auta trzeba zglaszac w wydziale komunikacji ?

    moim zdaniem powinien odeslac pismo ze nie jest wlascicielem i kopie
    umowy (o ile zdobedzie). Jesli nie ma umowy to lipa i pewnie przyjdzie
    mu placici mandat
    Ale znajac jego to nic nie zrobi. Jakie moga byc konsekwencje ?