  • 161. Data: 2011-05-31 13:47:15
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Jeden z moich znajomych prezentowal kiedys podobne myslenie.
    >
    > Dostal dosc zlosliwej formy raka, ledwo uszedl z zyciem (terapie
    > sfinansowalo panstwo),

    1. Nie był obowiązkowo ubezpieczony na tę między innymi okoliczność ?
    2. Ilu sfinansowało a ilu nie sfinansowało bo np nie zdążyło ?

    > a i poglad na swiat co do "doboru naturalnego" i "ludzkiego milosierdzia"
    > mu sie zmienil.

    No to wielu się zmienia tylko nic z tego kompletnie nie wynika dla tego jak
    się rzeczy mają. Bo oczywiście można sobie pomagać, ale jak ktoś robi to
    cudzym kosztem to to już nie jest pomaganie tylko zwykłe wymuszenie.

  • 162. Data: 2011-05-31 13:48:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > W wieku 32 lat tych skladek za duzo nie wplacil...

    Bo to ubezpieczenie jest a nie kasa oszczędności.

  • 163. Data: 2011-05-31 13:51:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > To wylicz ile 28-latek z zarobkami na poziomie średniej krajowej odłoży
    > tych składek (załóżmy, że pracował od 24 roku życia). I zobacz potem
    > ile kosztuje taka terapia.

    Ty myślisz, że te składki to jego oszczędności ? -> ROTFL

  • 164. Data: 2011-05-31 13:51:34
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > No nie - wystarczy umieć czytać ze zrozumieniem.
    Prawda jest inna.
    Jak ktoś produkuje się bełkotliwie i musi się potem doprecyzowywać parę razy
    to znaczy, że nie pisze (i nie "myśli") nic godnego uwagi, waląc farmazony
    sam nie rozumiejąc siebie - toteż nie warto się domyślać o co mu chodzi, bo
    na pewno o nic sensownego.

    --
    Jotte

  • 165. Data: 2011-05-31 13:52:08
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com>

    > Dodam jeszcze coś bardzo brutalnego.
    > "Z punktu widzenia społeczeństwa" lepiej jest (bardziej się opłaca)
    > odpuścić (stracić) jednego "statystycznego" hemofilika (trudno, strata,
    > bywa), niż pozwolić za publiczne pieniądze rozmnażać się dziesięciu
    > pedałom

    Jak niby te pedały miałyby się rozmnażać ? Głupoty wypisujesz bez
    zastanowienia i tyle.

  • 166. Data: 2011-05-31 13:54:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > I zwierzątka!!!

    A my to nie zwierzątka ?

  • 167. Data: 2011-05-31 13:56:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

> [...]
    > ubezwłasnowolniona całkowicie, sąd może jej zezwolić na zawarcie
    > małżeństwa.""
    >
    > Urzędnik wobec swoich wątpliwości (bo nie jest lekarzem, nie może polegać
    > na tym, co mówi sam zainteresowany) potrzebuje zaświadczenia, ponieważ
    > odpowiada za swoje decyzje (póki co - choćby moralnie). Sąd też potrzebuje
    > zaswiadczenia.
    >
    > Nawet pani w kasie supermarketu widząc na pozór normalną kartę kredytową i
    > mając wątpliwości co do niej lub jej właściciela może (a wręcz ma
    > obowiązek) zażądać jej weryfikacji lub wręcz ją zniszczyć - są na to

    Z prawa czy z d..y ?

  • 168. Data: 2011-05-31 13:58:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Potomstwo nie jest skutkiem małżeństwa. Taka duża dziewczynka i jeszcze
    > się nie zorientowała.
    > A w ogóle to w Polsce od dziesięcioleci to raczej małżeństwo jest skutkiem
    > potomstwa.

    O to to :-)

  • 169. Data: 2011-05-31 13:59:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > U normalnych ludzi jest.

    > Nie u normalnych ludzi.

    Hehe

  • 170. Data: 2011-05-31 14:02:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jeśli mówimy o ogólnej zasadzie to zgadzam się. Ale stosowanie jej
    > dosłownie i bez wyjątków było na miejscu wiek temu, kiedy nie było takich
    > wynalazków jak nowoczesna medycyna, opieka społeczna, publiczna służba
    > zdrowia itp. Wtedy z większą siłą działały mechanizmy selekcji naturalnej
    > a konsekwencje błędnych wyborów obciążały głównie ich autorów.

    Ale my nie prowadzimy fabryki ludzi. Jeśli Ty coś takiego chcesz prowadzić
    to zupełnie inna sprawa, ale ... pasuje do wątku :-)