  • 11. Data: 2021-04-14 17:50:23
    Temat: Re: maly zlot
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 17:11:48 +0200, Shrek wrote:

    > No ale zgromadzenie było - nawet jakby robić kurwę z logiki, to przecież
    > msza nie trwała przez cały zlot:P

    No nie wiem - wersja brzmi, ze zgromadzenia nie bylo, byl udzial w
    mszy :-)

    > No nie jestem przekonany.

    Z grubsza widac na fotkach.

    > Zgodnie z kulsonią logiką powinni tam wparować
    > i wszystkich wylegitymować - choćby dlatego, że statystycznie ktoś z
    > nich będzie poszukiwany, więc poniekąd nie prawo a obowiązek psa:P.

    A to jak najbardziej.
    A moze nie ma PJ :-)

    > jak się będą stawiać to wpierdol i do lochu;) No ale do motocyklistów to
    > oni tacy wyrywni już nie są:P

    IMO to motocyklisci tacy znow bojowi nie sa.

    No ale z kibicami to trzeba uwazac :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-04-14 18:05:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2021 o 17:50, J.F pisze:

    > No nie wiem - wersja brzmi, ze zgromadzenia nie bylo, byl udzial w
    > mszy :-)

    Zasadniczo obecnie jak i w ustroju słusznie minionym jak milicjant coś
    mówi, to rozsądny człowiek mu nie wierzy. Była nawet taka piosenka
    "Zapytaj milicjanta".

    > Z grubsza widac na fotkach.

    Z grubsza widać, że nie trzymają, ale nie do tego nie byłem przekonany... ;)

    > A to jak najbardziej.
    > A moze nie ma PJ :-)

    Albo pijany...

    > IMO to motocyklisci tacy znow bojowi nie sa.

    Dopóki ich nie wkurwisz to nie... Ale przyjdą psy, z kimś się zaczną
    szarpać, któraś maszyna się przewróci. Jednak jakiś tam respekt budzą.

    > No ale z kibicami to trzeba uwazac :-)

    Na kibolów to kulsony zawczasu własną patologię ściągają...

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-04-14 18:14:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 18:05:33 +0200, Shrek wrote:

    > Zasadniczo obecnie jak i w ustroju słusznie minionym jak milicjant coś
    > mówi, to rozsądny człowiek mu nie wierzy. Była nawet taka piosenka
    > "Zapytaj milicjanta".

    Ale co - motocyklisci mieliby mowic "spieprzaj dziadu, my tu
    zgromadzenie mamy" ? :-)

    > Z grubsza widać, że nie trzymają, ale nie do tego nie byłem przekonany... ;)

    Jakies tam odstepy sa, moze nie 2m w jedna strone ...

    > Albo pijany...

    nie ma tyle ustnikow do alkomatow, a chuchnac juz nie wolno :-)

    > Dopóki ich nie wkurwisz to nie... Ale przyjdą psy, z kimś się zaczną
    > szarpać, któraś maszyna się przewróci. Jednak jakiś tam respekt budzą.

    > Na kibolów to kulsony zawczasu własną patologię ściągają...

    To mozna sciagnac i na motocyklistow :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-04-14 19:18:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2021 o 18:14, J.F pisze:

    > Ale co - motocyklisci mieliby mowic "spieprzaj dziadu, my tu
    > zgromadzenie mamy" ? :-)

    Przecież motocyklistów nikt nie pyta:P Kulsonów chyba w zasadzie też
    nikt nie pytał - pani policjantka sama z siebie się cieszyła, że ich
    tylu sie nomen omen zgromadziło. W zasadzie to taka prawidłowość. Pozwól
    kulsonowi mówić dostatecznie długo, a zrobi z siebie idiotę;)

    > Jakies tam odstepy sa, moze nie 2m w jedna strone ...

    W sumie można oszacować.

    Bierzemy google maps - z grubsza 240x70metrów - uuuu 17k m2 a nie 30k
    jak było w artykule...

    Załóżmy że stoją w siatce kwadratowej - 140x35 - niecałe 5k wchodzi...
    Jakby sie heksagonalnie rozstawili to pewnie niecałe 6k...

    > nie ma tyle ustnikow do alkomatow, a chuchnac juz nie wolno :-)

    No trudno - zamknąć na 48 i dowozić ustniki:P Wyniki same się nie zrobią.

    > To mozna sciagnac i na motocyklistow :-)

    Niby można, tylko raz że nie ściągnęli za wczasu, dwa że po warowaniu na
    poligonie warszawskim psom należy się odpoczynek, trzy że kościoła się
    boją bardziej niż kiboli. Dlatego robią kurwę z logiki. Taki znak czasów...

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-04-14 20:56:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to przepraszam. To może msza tak, ale już kościół nie? Wychodzi wtedy
    > 1 na 3m2,

    Na 1,7 metra, bo policja nawet nakałamała ile błonia mają powierzchni.

    Po czym poznać, że milicjant kłamie? ;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-04-14 22:50:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie ma potrzeby niczego tłumaczyc.
    > "- To nie było zgromadzenie, ale msza św. Błonia mają 30 tys. mkw. więc
    > wszyscy pomieścili się z zachowaniem odpowiedniej odległości - mówiła
    > wczoraj dla Onetu Sabina Chyra-Giereś, rzeczniczka częstochowskiej
    > policji."
    > https://wiadomosci.onet.pl/slask/10-tys-motocyklisto
    w-na-jasnej-gorze-prokuratura-wszczela-sledztwo/ejsw
    t9n?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&u
    tm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=uc
    s&utm_v=2

    > Zwróćmy tez uwagę, że mimo, że msza święta, mimo, że bez ogrodzenia, to
    > jednak ktos był w stanie zadbać o 20m2/os. Przynajmniej według policji.

    Oni tam między tymi motocyklistami mieli swoich. Przecież wielu
    policjantów jeździ motorami.
    Dlatego może taka kultura była.

    --
    animka

  • 17. Data: 2021-04-15 01:46:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ja wiem, ale właśnie milicjanci twierdzą co innego. No to śmiało - niech
    > wparują szarpać 10k rozmodlonych motocyklistów - najpierw dostaną
    > wpierdol od nich a ci co wyżyją dostaną ekskomunikę a potem w wyniku
    > ataku na kościół degradację do młodszego kundla:P

    Myślę sobie, że oni potrzebują takich zlotów. Banda dzikich
    motocyklistów o ustalonej (społecznie) reputacji, a tu nic, sielanka. Bo
    z kościołem, szlachetna akcja, a nie jakies proaborcyjne, bezbożne i
    agresywne Julki.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2021-04-15 11:54:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Apr 2021 17:11:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zgodnie z kulsonią logiką powinni tam wparować
    > i wszystkich wylegitymować - choćby dlatego, że statystycznie ktoś z
    > nich będzie poszukiwany, więc poniekąd nie prawo a obowiązek psa:P.

    Ja tam wierzę w człowieka. Na pewno spisywali tablice rejestracyjne i
    sprawdzali, czy właściciel nie jest poszukiwany. Przecież milicjant jest
    wierny przekonaniom i nie ma różnych standardów na różne okazje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2021-04-16 12:22:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 19:18:40 +0200, Shrek wrote:

    > W sumie można oszacować.
    >
    > Bierzemy google maps - z grubsza 240x70metrów - uuuu 17k m2 a nie 30k
    > jak było w artykule...

    obszar nieregularny. Jak zaznaczylem szczodrze, to mi google pokazal
    32k. W tym troche drzew :-)

    > Załóżmy że stoją w siatce kwadratowej - 140x35 - niecałe 5k wchodzi...
    > Jakby sie heksagonalnie rozstawili to pewnie niecałe 6k...

    To jest chyba w miare dobre zdjecie
    https://www.facebook.com/rajdkatynski/photos/a.10455
    02545469133/4159142300771793/
    https://www.facebook.com/rajdkatynski/photos/a.10455
    02545469133/4159142144105142/

    moto masz, mozesz oszacowac w jakiej odleglosci staly.

    Ale ... ludzi malo widze. Gdzi oni sa - poszli do kosciola na msze?
    :-)

    J.

  • 20. Data: 2021-04-16 17:54:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2021 o 12:22, J.F pisze:

    > obszar nieregularny. Jak zaznaczylem szczodrze, to mi google pokazal
    > 32k. W tym troche drzew :-)

    Zaznaczyłem to co jest "polaną".

> [...]
    > https://www.facebook.com/rajdkatynski/photos/a.10455
    02545469133/4159142144105142/

    > moto masz, mozesz oszacowac w jakiej odleglosci staly.

    Bo tu na oko jest 1,5k;)

    > Gdzi oni sa - poszli do kosciola na msze?
    > :-)

    Przecież to ma być msza;)

    --
    Shrek