  • 21. Data: 2021-04-19 19:24:23
    Temat: Re: maly zlot
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6079b32f$0$31100$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 16.04.2021 o 12:22, J.F pisze:

    >Zaznaczyłem to co jest "polaną".

    Kto inny mogl wziac "pasaz biskupa Barely"

    https://www.google.com/maps/place//@50.8128236,19.09
    93368,329m/data=!3m2!1e3!4b1

    A co w srodku, to "błonia".

    02545469133/4159142300771793/
    02545469133/4159142144105142/

    >Bo tu na oko jest 1,5k;)

    Ale ludzi znacznie mniej niz motorow.

    >Przecież to ma być msza;)

    Ale w kosciele to maly limit.

    J.

  • 22. Data: 2021-04-19 20:01:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2021 o 19:24, J.F. pisze:

    > Kto inny mogl wziac "pasaz biskupa Barely"
    >
    > https://www.google.com/maps/place//@50.8128236,19.09
    93368,329m/data=!3m2!1e3!4b1

    > A co w srodku, to "błonia".

    To policzyłem, zresztą po zdjęciach widać gdzie byli.

    > Ale ludzi znacznie mniej niz motorow.

    Motocykli kufa nie motorów!

    https://www.facebook.com/rajdkatynski/photos/a.10455
    02545469133/4159142144105142

    Po prawej stronie stoją - jakieś zgromadzen^H^H^H msza - dziwna jakaś -
    zwykle przed ołtarzem stoją;)

    Dlatego policja robi kurwę z logiki.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-04-20 10:11:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    93368,329m/data=!3m2!1e3!4b1

    >To policzyłem, zresztą po zdjęciach widać gdzie byli.

    Ale ty liczyles obszar wewnatrz miedzy drzewami.
    Policja mogla nie liczyc, tylko gdzies odczytac, ze powierznia to ok
    30 tys m^2, a te liczbe ktos ustalil od pasazu, czyli na zewnatrz
    drzew, bo czemu nie ..

    >Motocykli kufa nie motorów!

    Jeden motocykl to jeden motor :-)

    >https://www.facebook.com/rajdkatynski/photos/a.1045
    502545469133/4159142144105142

    >Po prawej stronie stoją - jakieś zgromadzen^H^H^H msza - dziwna
    >jakaś -

    po lewej stronie stronie zdjecia masz na mysli?

    Istonie, jakos gesto tam, ale czego gesto ... slabo widac :-)

    >zwykle przed ołtarzem stoją;)

    Policja przyjechala wiec ja otoczyli ? :-)

    >Dlatego policja robi kurwę z logiki.

    No ale twierdzisz, ze w budynku bylo za gesto, czy ze msza na bloniach
    ?

    J.

  • 24. Data: 2021-04-20 10:46:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od 1989 obowiązuje "nie wsadzamy naszych".
    Chcesz rewolucji?

    -----

  • 25. Data: 2021-04-20 20:19:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2021 o 10:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Od 1989 obowiązuje "nie wsadzamy naszych".
    > Chcesz rewolucji?

    Zdała by się.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-04-20 20:21:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2021 o 10:11, J.F. pisze:

> [...]
    > Policja mogla nie liczyc, tylko gdzies odczytac, ze powierznia to ok 30
    > tys m^2, a te liczbe ktos ustalil od pasazu, czyli na zewnatrz drzew, bo

    Bo to z dupy wzięte. Myślałem że policja jest od ustalania stanu
    faktyczniego. Znaczy tak naprawdę tak nie myślałem. Wszyscy wiemy że są
    od robienia kurwy z logiki a niedorzecznicy to nawet są na takim etacie;)

    > po lewej stronie stronie zdjecia masz na mysli?
    >
    > Istonie, jakos gesto tam, ale czego gesto ... slabo widac :-)

    Po prawej. Na górze.

    > No ale twierdzisz, ze w budynku bylo za gesto, czy ze msza na bloniach ?

    O budynku to nic nie wiem.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-04-21 08:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >faktyczniego. Znaczy tak naprawdę tak nie myślałem. Wszyscy wiemy że
    >są od robienia kurwy z logiki a niedorzecznicy to nawet są na takim

    No ale stan faktyczny ... z miarka maja chodzic i mierzyc odleglosci
    miedzy osobami ?
    Czy na terenie "zielencow i parkow" nie ma ograniczenia ?

    >Po prawej. Na górze.

    Calkiem po prawej, na tym drewnianym podescie?

    Malo wyrazne, i nie wiem, czy bym sie 20 osob doliczyl.

    I nie wiadomo co to za teren - a wiec co za ograniczenia.
    No i czy policja tam dotarla.

    Tak czy inaczej - kolo motorkow ludzi malo, wiec sa gdzie indziej ...

    J.

  • 28. Data: 2021-04-21 16:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2021 o 08:27, J.F. pisze:

    > No ale stan faktyczny ... z miarka maja chodzic i mierzyc odleglosci
    > miedzy osobami ?

    Nie wiem - problem policji - w przypadku nieprawomyślnych zgromadzeń po
    prostu pałują... Na ale określenie gdzie zgromadzeni przebywają i
    podliczenie tego na gm chyba nie przekracza zdolności kulona. No
    powiedzmy że nie szeregowego kulsona, bo ten rzeczywiście może nie
    ogarniać dzielenia powyżej 100, ale mają przecież jakiegoś dowódce,
    monitoring. Genralnie jak chce to umieją liczyć do 1,2,3,4,5, mnóstwo.

    > Calkiem po prawej, na tym drewnianym podescie?

    No tam.

    > Malo wyrazne, i nie wiem, czy bym sie 20 osob doliczyl.

    Pewnie reszta poza kaderem. No ale tam się wyrażnie gromadzą:P

    > I nie wiadomo co to za teren - a wiec co za ograniczenia.
    > No i czy policja tam dotarla.
    >
    > Tak czy inaczej - kolo motorkow ludzi malo, wiec sa gdzie indziej ...

    Racja. Ciekawe gdzie.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-04-21 17:31:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie wiem - problem policji - w przypadku nieprawomyślnych zgromadzeń
    >po prostu pałują... Na ale określenie gdzie zgromadzeni przebywają i

    No ale dobrze byloby najpierw ustalic stan faktyczny - czy mozna
    palowac :-)

> [...]
    >ogarniać dzielenia powyżej 100, ale mają przecież jakiegoś dowódce,
    >monitoring. Genralnie jak chce to umieją liczyć do 1,2,3,4,5,

    Monitoring moze i maja, ale prawie na pewno nie umieszczony tak, aby
    dobrze policzyc.
    Drona wypuscic z gory, doliczyc tych 10 tys, powierzchnie, podzielic
    ... no i kogo ukarac?

    Zostaje jakis zakaz zgromadzen, ale prawny, bezprawny, i jakie
    zgromadzenie - to msza swieta :-)

    >No tam.

    >Pewnie reszta poza kaderem. No ale tam się wyrażnie gromadzą:P

    Ale na wolnym powietrzu i na nieznanej powierzchni.

    J.

  • 30. Data: 2021-04-21 17:46:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2021 o 17:31, J.F. pisze:

    > No ale dobrze byloby najpierw ustalic stan faktyczny - czy mozna palowac
    > :-)

    No niby dobrze, ale normalnie im nie przeszkadza.

    > Monitoring moze i maja, ale prawie na pewno nie umieszczony tak, aby
    > dobrze policzyc.

    Wystarczająco, żeby zobaczyć gdzie ludzie stoją a gdzie nie.

    > Zostaje jakis zakaz zgromadzen, ale prawny, bezprawny, i jakie
    > zgromadzenie - to msza swieta :-)

    Msza święta trwa w porywach godzinę.

    > Ale na wolnym powietrzu i na nieznanej powierzchni.

    Same problemy. No to jak gdzie indziej - na 48 i w międzyczasie liczą. A
    jak się nie doliczą to wypuszczą. No chyba że by było naruszenie
    nietykalności:P

    --
    Shrek