  • 31. Data: 2021-04-21 17:53:50
    Temat: Re: maly zlot
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:608048dd$0$507$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.04.2021 o 17:31, J.F. pisze:

    >No niby dobrze, ale normalnie im nie przeszkadza.

    >Wystarczająco, żeby zobaczyć gdzie ludzie stoją a gdzie nie.

    No to widac zobaczyli i przyslali patrol/e ..

    >Msza święta trwa w porywach godzinę.

    Jak sie ksiadz postara, to i trzy moze trwac.
    Poza tym chcesz zabronic udzialu w drugiej ? Czekania na rozpoczecie,
    czy zbyt wolnego rozjezdzania po mszy ?

    >Same problemy. No to jak gdzie indziej - na 48 i w międzyczasie
    >liczą. A jak się nie doliczą to wypuszczą. No chyba że by było
    >naruszenie nietykalności:P

    Ano, ale masz pretensje, ze tym razem nie zlamali prawa ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2021-04-21 18:44:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2021 o 17:53, J.F. pisze:

    > No to widac zobaczyli i przyslali patrol/e ..

    Ale powierzchni im się nie udało zidentyfikować:P

    > Jak sie ksiadz postara, to i trzy moze trwac.
    > Poza tym chcesz zabronic udzialu w drugiej ? Czekania na rozpoczecie,
    > czy zbyt wolnego rozjezdzania po mszy ?

    A rozporzadzenie pozwala na udział, czy na zgormadzenie wcześniej i
    później?

    NIe - tylko że robią kurwę z logiki.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-05-03 20:19:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2021 o 20:24, J.F pisze:
    > czy spontaniczne zgromadzenie
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetslask/motocyklisc
    i-tlumnie-rozpoczeli-sezon-na-jasnej-gorze-policja-b
    ylo-nas-za-malo/qkx98cm,79cfc278

    > I ci biedni policjanci, ktorych bylo za malo :-)

    Tak przy okazji:

    https://www.o2.pl/informacje/tysiace-ludzi-pod-pozna
    niem-policja-wyslala-helikopter-6635428632287872a

    Dwa kółka dobrze, cztery kółka źle... beeeeee...

    Choć w oryginale to chyba na odwrót było;)

    --
    Shrek