  • 1. Data: 2021-04-13 20:24:11
    Temat: maly zlot
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    czy spontaniczne zgromadzenie

    https://www.onet.pl/informacje/onetslask/motocyklisc
    i-tlumnie-rozpoczeli-sezon-na-jasnej-gorze-policja-b
    ylo-nas-za-malo/qkx98cm,79cfc278

    I ci biedni policjanci, ktorych bylo za malo :-)

    J.

  • 2. Data: 2021-04-13 20:52:57
    Temat: Re: maly zlot
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2021 o 20:24, J.F pisze:

    > I ci biedni policjanci, ktorych bylo za malo :-)

    Nawet nie chodzi o to czy za mało. Sama możliwość, że goście by kulsonom
    oddały powoduje, że pieski zawinęły ogony pod siebie - może i słusznie.
    Głupia sprawa jakby potem zamieszki między narodową milicją a narodowymi
    motocyklistami rajdu katyńskiego i to w czasie modlitw wybuchły. Jak to
    potem wytłumaczyć - po tej samej stronie stoją a jednak kulsony wpierdol
    zebrały? ;)

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-04-14 01:33:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > motocyklistami rajdu katyńskiego i to w czasie modlitw wybuchły. Jak to
    > potem wytłumaczyć - po tej samej stronie stoją a jednak kulsony wpierdol

    Nie ma potrzeby niczego tłumaczyc.
    "- To nie było zgromadzenie, ale msza św. Błonia mają 30 tys. mkw. więc
    wszyscy pomieścili się z zachowaniem odpowiedniej odległości - mówiła
    wczoraj dla Onetu Sabina Chyra-Giereś, rzeczniczka częstochowskiej
    policji."
    https://wiadomosci.onet.pl/slask/10-tys-motocyklisto
    w-na-jasnej-gorze-prokuratura-wszczela-sledztwo/ejsw
    t9n?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&u
    tm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=uc
    s&utm_v=2

    Zwróćmy tez uwagę, że mimo, że msza święta, mimo, że bez ogrodzenia, to
    jednak ktos był w stanie zadbać o 20m2/os. Przynajmniej według policji.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2021-04-14 06:15:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ma potrzeby niczego tłumaczyc.

    Jak widać trzeba;)

> [...]
    > wszyscy pomieścili się z zachowaniem odpowiedniej odległości - mówiła
    > wczoraj dla Onetu Sabina Chyra-Giereś, rzeczniczka częstochowskiej

    Co widać na zdjęciach;)

> [...]
    >
    > Zwróćmy tez uwagę, że mimo, że msza święta, mimo, że bez ogrodzenia, to
    > jednak ktos był w stanie zadbać o 20m2/os. Przynajmniej według policji.

    BTW - 10k mototocyklistów * 20m2 = 200k m2. A błonia mają według
    artykułu 30 tys. legalnie" weszłoby tam 1,5k. Więc ktoś kłamie. Jak nie
    wiadomo kto, to zawsze jest to kulsoni niedorzecznik.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-04-14 08:33:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > artykułu 30 tys. legalnie" weszłoby tam 1,5k. Więc ktoś kłamie. Jak nie
    > wiadomo kto, to zawsze jest to kulsoni niedorzecznik.

    A to przepraszam. To może msza tak, ale już kościół nie? Wychodzi wtedy
    1 na 3m2, a jak dodać powierzchnię motoru dodatkowo uwzględniając
    chłodnicę i filtry powietrza i paliwa, to może i wyjdzie te 1/20m2?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-04-14 10:54:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2021 06:15:04 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > artykułu 30 tys. legalnie" weszłoby tam 1,5k. Więc ktoś kłamie. Jak nie
    > wiadomo kto, to zawsze jest to kulsoni niedorzecznik.

    Limit dotyczy kosciolow-budynkow.
    A tu otwarty teren, to raczej odleglosc 1.5 czy 2m z rozporzadzenia.
    I jakas podobna byla, bo motor swoej wymiary ma.

    J.

  • 7. Data: 2021-04-14 17:07:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to przepraszam. To może msza tak, ale już kościół nie? Wychodzi wtedy
    > 1 na 3m2, a jak dodać powierzchnię motoru dodatkowo uwzględniając
    > chłodnicę i filtry powietrza i paliwa, to może i wyjdzie te 1/20m2?

    Po co kombinować. Wystarczy ogosić naczelną zasadę prawną że "za
    czynienie dobra nie wsadzamy" i już;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-04-14 17:11:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2021 o 10:54, J.F. pisze:

    > Limit dotyczy kosciolow-budynkow.

    No ale zgromadzenie było - nawet jakby robić kurwę z logiki, to przecież
    msza nie trwała przez cały zlot:P

    > A tu otwarty teren, to raczej odleglosc 1.5 czy 2m z rozporzadzenia.
    > I jakas podobna byla, bo motor swoej wymiary ma.

    No nie jestem przekonany. Zgodnie z kulsonią logiką powinni tam wparować
    i wszystkich wylegitymować - choćby dlatego, że statystycznie ktoś z
    nich będzie poszukiwany, więc poniekąd nie prawo a obowiązek psa:P. A
    jak się będą stawiać to wpierdol i do lochu;) No ale do motocyklistów to
    oni tacy wyrywni już nie są:P

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-04-14 17:29:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.04.2021 o 17:11, Shrek napisał:

    > No ale zgromadzenie było - nawet jakby robić kurwę z logiki, to przecież
    > msza nie trwała przez cały zlot:P

    Ale zgromadzenia nie są zakazane (w aktualnym stanie prawnym nie można
    ich zakazać), tylko policja nie chce przyjąć do wiadomości stanu
    prawnego. Tak samo, jak policjanci wymyślają sobie swoje definicje
    maseczek. Dasz trochę władzy takiemu, to glupieje.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2021-04-14 17:40:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale zgromadzenia nie są zakazane (w aktualnym stanie prawnym nie można
    > ich zakazać), tylko policja nie chce przyjąć do wiadomości stanu
    > prawnego.

    Ja wiem, ale właśnie milicjanci twierdzą co innego. No to śmiało - niech
    wparują szarpać 10k rozmodlonych motocyklistów - najpierw dostaną
    wpierdol od nich a ci co wyżyją dostaną ekskomunikę a potem w wyniku
    ataku na kościół degradację do młodszego kundla:P

    --
    Shrek