    Subject: Re: maly zlot
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 14 Apr 2021 19:18:40 +0200

    W dniu 14.04.2021 o 18:14, J.F pisze:

    > Ale co - motocyklisci mieliby mowic "spieprzaj dziadu, my tu
    > zgromadzenie mamy" ? :-)

    Przecież motocyklistów nikt nie pyta:P Kulsonów chyba w zasadzie też
    nikt nie pytał - pani policjantka sama z siebie się cieszyła, że ich
    tylu sie nomen omen zgromadziło. W zasadzie to taka prawidłowość. Pozwól
    kulsonowi mówić dostatecznie długo, a zrobi z siebie idiotę;)

    > Jakies tam odstepy sa, moze nie 2m w jedna strone ...

    W sumie można oszacować.

    Bierzemy google maps - z grubsza 240x70metrów - uuuu 17k m2 a nie 30k
    jak było w artykule...

    Załóżmy że stoją w siatce kwadratowej - 140x35 - niecałe 5k wchodzi...
    Jakby sie heksagonalnie rozstawili to pewnie niecałe 6k...

    > nie ma tyle ustnikow do alkomatow, a chuchnac juz nie wolno :-)

    No trudno - zamknąć na 48 i dowozić ustniki:P Wyniki same się nie zrobią.

    > To mozna sciagnac i na motocyklistow :-)

    Niby można, tylko raz że nie ściągnęli za wczasu, dwa że po warowaniu na
    poligonie warszawskim psom należy się odpoczynek, trzy że kościoła się
    boją bardziej niż kiboli. Dlatego robią kurwę z logiki. Taki znak czasów...

    --
    Shrek