  • 1. Data: 2002-05-09 22:02:16
    Temat: maly problem (DG)
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

    Chcialbym poprosic Was o rade.

    Czy nie prowadząc działalności gospodarczej mogę zamieścić np. w
    internecie swoją ofertę i świadczyć różnego rodzaju usługi?
    Serwisuję komputery znajomym (na razie za darmo) pozatym
    potrafię robić strony www. Chciałbym robić to co robię za
    pieniądze i to nie tylko dla moich znajomych. Nie chciał bym
    jednak aby jakiś pobliski serwis komputerowy nasłał na mnie US
    albo coś podobnego. Niestety nie pracuję i podjęcie działalności
    gospodarczej mija się z celem (ZUS itp.)

    Czy mam jakies wyjscie?

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-05-10 00:32:17
    Temat: Re: maly problem (DG)
    Od: ".:KOLOR1:." <k...@p...onet.pl>

    Umowa o dzieło ..?

  • 3. Data: 2002-05-10 09:05:58
    Temat: Odp: maly problem (DG)
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

    > Umowa o dzieło ..?

    to znaczy moge sobie w mojej ofercie zaznaczyc ze wszytkie
    uslugi bede wykonywal jako umowe o dzielo?
    ewentualnie jesli klient zachowa "dyskrecje" to bez zadnej umowy
    mu to robić ?

    dzieki

  • 4. Data: 2002-05-12 19:19:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 10 May 2002 00:02:16 +0200), "plonker"

> [...]
    >albo coś podobnego. Niestety nie pracuję i podjęcie działalności
    >gospodarczej mija się z celem (ZUS itp.)

    Umieścić możesz, przecież możesz oferować na zasadzie U-Z lub UoD. Ale
    i oni nasłać mogą, a wtedy powinieneś mieć właśnie stosowne podkładki.
    W symie strony WWW najczęściej się robi dla firm, więc to nie
    problem...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)