  • 1. Data: 2005-10-04 12:14:41
    Temat: licencja
    Od: "Piotr" <p...@b...ziemi.pl>

    Witam,
    potrzebuje pomocy w sprawie licencji i szczerze mowiac najbardziej chyba
    wskazany bylby kontakt do prawnika (w-wa) mocnego w tych sprawach,
    przygotowanie umowy, etc.
    Mam nadzieje rowniez ze mimo wszystko ktos jedank da mi tutaj przynajmniej
    wskazowki jak podejsc do tematu i czy jest to mozliwe. Sprawa wyglada
    nastepujaco:
    Firma A z siedziba w jednym z krajów UE
    Firma B bedaca wylacznym dystrybutorem firmy A na terenie Polski
    Firma C (z siedziba w Polsce) jest zainteresowana urzadzeniem firmy A,
    jednak nie chce kupić gotowego produktu, a wspolprace chce oprzec na
    kooperacji polegajacej na czesiowej produkcji urzadzenia. Czesc urzadzenia
    dostarczana z firmy A, reszta produkowana w kraju.
    moje pytanie:
    Czy jest mozliwe zawarcie umowy licencji produkcyjnej na to urzadzenie
    pomiedzy B i C? a jesli tak to co powinno byc w niej uwzglednione?
    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2005-10-04 14:18:41
    Temat: Re: licencja
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

    > Czy jest mozliwe zawarcie umowy licencji produkcyjnej na to urzadzenie
    > pomiedzy B i C? a jesli tak to co powinno byc w niej uwzglednione?

    Jest to możliwe. Prosze o podanie adresu e-mail, to prześle Panu więcej
    informacji.
    Moj adres r...@p...wp.pl
    Pozdrawiam,
    Romek