  • 1. Data: 2005-10-04 10:40:07
    Temat: Reklamacja karty kredytowej PKO BP- termin rozpatrzenia
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie reklamacji kart kredytowej PKO BP.
    Ktoś użył numeru mojej karty płacąc nią w internecie.

    Złożyłem reklamacje 2 sierpnia w banku.
    Dziś jest 4 października i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
    Na infolini banku twierdzą że odpowiedź otrzymam w przyszłym tygodniu.

    Z tego co wiem bank ma na rozpatrzenie 60 dni. (chyba że się mylę)
    Czy bank może ot tak przedłużać rozpatrzenie reklamacji nie informując mnie o
    tym ???

    Pozdrawiam
    Tomek