  • 1. Data: 2005-10-04 12:22:57
    Temat: Ustanowienie hipoteki na nieruchomość budynkową - jak rozumieć
    Od: "JeRRy" <c...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    Mieszkam na jednym z dolnośląskich blokowisk. Od jakiegoś czasu
    daje się zauważyć na osiedlu prace termomodernizacyjne (po prostu
    zew. ocieplanie budynków :).

    Wczoraj jednak dostałem do osobistego potwierdzenia
    (podpis u dostarczyciela) "Ankietę":
    http://img188.imageshack.us/my.php?image=ankieta7fa.
    jpg

    Czy ktoś może mi powiedzieć, jak mam to rozumieć ?

    W uproszeniu. Mam poręczyć swoim mieszkaniem spłatę kredytu,
    o który ubiega się moja spółdzielnia ? Jeżeli spółdzielnia nie wywiąże
    się, co do bankowych zobowiązań ? No i czy taka "ankieta" ma jakąś
    moc prawną, czy to naprawdę tylko "ankieta".

    Bardzo proszę o opinię.

    pozdrawiam
    ChOpLaCz