  • 1. Data: 2004-11-19 12:26:53
    Temat: lelum polelum
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Czytam różne wypowiedzi na tej grupie i niekiedy zastanawiam się:
    ludziska rzucają jakiś swój problem, z którym nie mogą sobie poradzić, i
    rozpętuje się pyskówka nie na temat, jacyś mędrcy kłócą się między sobą o
    jakieś nieznane nikomu sprawy vide "Ola z Warszawy" pt. co mam zrobić? I co
    dowiedziałą się ?
    Przecież lepiej te pyskówki przenieść na jakiś komunikator, a tu albo
    odpowiadać rzeczowo albo nie, bo z reguły pytający oczekuje jakiejś
    informacje, anie interesuja go animozje "bywalców"
    pozdrowienia dla rzetelnych rozmówców jurek

  • 2. Data: 2004-11-19 16:40:25
    Temat: Re: lelum polelum
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiadać rzeczowo albo nie, bo z reguły pytający oczekuje jakiejś
    > informacje, anie interesuja go animozje "bywalców"

    ROTFL.
    "rzeteli rozmowcy" :)
    Coz, co pewien czas znajdzie sie nawiedzony kaznodzieja, ktory wpada do
    saloonu z Biblia, krzyzem i psalmem na ustach, od progu krzyczac : "Zmiencie
    sie, albowiem koniec jest bliski!!!!!!"

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 3. Data: 2004-11-19 16:43:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    Miał byś rację, gdyby nie to, że to grupa dyskusyjna, a nie wirtualna
    kancelaria prawnicza. A różne dziwne pytania czasem inspirują do równych
    dyskusji, niejednokrotnie luźno związanych akurat z pytaniem, ale
    interesujących dyskutujących. Dokąd są zgodne z tematyką grupy, to nic
    zdrożnego tym nie widzę. Natomiast masz racje, że od czasu do czasu na
    grupie (nie tylko tej zresztą) pojawiają się osoby które z jednej strony
    chciały by zaistnieć, a z drugiej strony nie za bardzo mają coś ciekawego do
    powiedzenia. No to piszą głodne kawałki. No cóż, to po prostu specyfika grup
    i tyle. Wystarczy nie karmić troli, a umrą sami.

  • 4. Data: 2004-11-20 06:51:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "jurekh" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Miał byś rację, gdyby nie to, że to grupa dyskusyjna, a nie wirtualna
    > kancelaria prawnicza.

    Niemniej nalezaloby oczekiwac conajmniej ok. 50 % merytorycznie poprawnych
    dyskusji prawnych. A nie 5 % i kupe oszolomstwa.
    Akurat do twoich kompetencji nie mozna miec zastrzezen, ale wiekszosc
    belkota.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-11-20 11:02:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyskusji prawnych. A nie 5 % i kupe oszolomstwa.
    > Akurat do twoich kompetencji nie mozna miec zastrzezen, ale wiekszosc

    Wskaż zakompleksiony dupku choć jeden swój post z ostatniego miesiąca który
    miałby coś wspólnego z prawem.
    Bełkoczesz tylko o swoim pedalstwie i użalasz się na homofobie normalnych
    ludzi.

  • 6. Data: 2004-11-20 13:05:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > dyskusji prawnych. A nie 5 % i kupe oszolomstwa.
    > Akurat do twoich kompetencji nie mozna miec zastrzezen, ale wiekszosc

    "Nigdy nie zaszkodzi, jak głupi mądremu doradzi" - mawiali nasi dziadowie. A
    tak poważnie, to czasem w tym bełkocie przebłyskują brylanty. Wiele rzeczy w
    prawie profesjonaliści :-) robią, bo tak zawsze robiono. Nawet nie jestem w
    stanie opisać ile złotych myśli znajdowałem w tym bełkocie. Ile razy
    orientowałem się, że może jednak coś źle robiłem, albo i inni uznani źle
    robili. Bo wiesz, nie ma nic gorszego, jak uznać samemu siebie, za autorytet
    i trwać w tym bałwochwalczym przekonaniu nieustannie, każde odmienne zdanie
    w dyskusji traktując, nie jako głos, a atak na własny autorytet.

    A na troli i kretynów ma swój sposób. Po prostu osoby, które piszą
    merytoryczne posty kazałem mojemu OE kolorować na jeden kolor.
    Zdeklarowanych kretynów i troli znaczę innym kolorem. No i teraz następuje
    gradacja. Nad tymi pierwszymi zawsze się zastanawiam, jeśli wyrażają
    odmienny od mojego pogląd. Jeśli już odpisuję, to zawsze staram się jednak
    przynajmniej do przepisu sięgnąć, albo i w literaturze pogrzebać. Jak nie ma
    kolorku, to się zastanawiam, ale raczej już jakiś tam źródeł wielkich nie
    szukam. Z tymi kolorowanymi inaczej, staram się nie wdawać w dyskusję,
    chyba, że ewidentnie wprowadzają pytającego w błąd mogący go narazić na
    ujemne konsekwencje, albo mi się nudzi i chcę się z gościem podroczyć i
    własną próżność zaspokoić wykazując mu publicznie głupotę. Bo pruży jestem,
    jak każdy, tylko tego się nie wstydzę. Jak to mawiał wieszcze, jestem tylko
    człowiekiem ...

    Wdawanie się w dyskusję z idiotą nie ma tak naprawdę za wielkiego sensu
    merytorycznego. Głupek z reguły szybko dyskusję sprowadza do swojego
    niskiego poziomu, a tam adwersarza zabija praktyką w głupocie. Stąd też po
    takich dyskusjach raczej merytorycznych konstatacji nie oczekuję. Ale czasem
    jest wesoło.

  • 7. Data: 2004-11-20 14:29:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > "Nigdy nie zaszkodzi, jak głupi mądremu doradzi" - mawiali nasi dziadowie.
    > tak poważnie, to czasem w tym bełkocie przebłyskują brylanty.

    To zabawa w przesiewanie góry blota by znalezc ziarnko zlota. Czasu szkoda.

> [...]
    > niskiego poziomu, a tam adwersarza zabija praktyką w głupocie. Stąd też po
    > takich dyskusjach raczej merytorycznych konstatacji nie oczekuję. Ale

    A tego nie neguje. Lubie sie czasem ponaigrawac z takich. Tylko jak dlugo
    mozna sie z: glupoty, homofobii, nietolerancji, analfabetyzmu, lamerstwa
    naigrywac. Czasem nawet i ja mam dosc.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2004-11-20 14:53:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-20 15:29 SQLwysyn said the following:
    [...]

    > To zabawa w przesiewanie góry blota by znalezc ziarnko zlota. Czasu szkoda.

    [...]
    NIkt ci nie każe czytać tego, czy żadnego innego forum. Ja np. dość
    szybko (i po cichu) plonkuję delikwentów od których nie spodziewam się
    usłyszeć czegokolwiek sensownego. Podkreślam: nie chodzi mi o to że mnie
    ktoś obraził, tylko czy pisze (bez)sensownie.

    KJ

  • 9. Data: 2004-11-20 18:03:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To zabawa w przesiewanie góry blota by znalezc ziarnko zlota. Czasu
    szkoda.

    Jestem odmiennego zdania.

    > A tego nie neguje. Lubie sie czasem ponaigrawac z takich. Tylko jak dlugo
    > mozna sie z: glupoty, homofobii, nietolerancji, analfabetyzmu, lamerstwa
    > naigrywac. Czasem nawet i ja mam dosc.

    Obowiązku nie ma. Tych, którzy piszą bez sensu dużo nie ma. Zastosuj moją
    metodę, albo ich do KF wsadź i po kłopocie.

  • 10. Data: 2004-11-20 18:59:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > NIkt ci nie każe czytać tego, czy żadnego innego forum. Ja np. dość szybko
    > (i po cichu) plonkuję delikwentów

    To twój zwyczaj. Ja plonka nie uzywam.

    --
    SQLwysyn