  • 31. Data: 2004-11-23 15:26:46
    Temat: Re: lelum polelum
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:cntmuh$iu$1@news2.ipartners.pl...

    > Chciałbym, ale głupi troll co jakiś czas zmienia sobie identyfikator...

    Jaki identyfikator, głupcze?
    Kiedy zmieniłem?
    Czyżbyś był głupszy niz sobie wyobrażałem, trollu?

  • 32. Data: 2004-11-23 16:25:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > w wiadomości news:cntmuh$iu$1@news2.ipartners.pl...

    > Jaki identyfikator, głupcze?
    > Kiedy zmieniłem?
    > Czyżbyś był głupszy niz sobie wyobrażałem, trollu?

    Chociażby w podanym przeze mnie wsześniej przykładnie był inny.
    Wsześniej też parę razy się zmieniał.

    Brniesz w kłamstwa...

  • 33. Data: 2004-11-26 23:30:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Nov 2004, SQLwysyn wrote:

    > + Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    [...]
    > + > "Nigdy nie zaszkodzi, jak głupi mądremu doradzi"
    > + > - mawiali nasi dziadowie.
    > + > A tak poważnie, to czasem w tym bełkocie przebłyskują brylanty.
    > +
    > + To zabawa w przesiewanie góry blota by znalezc ziarnko zlota. Czasu szkoda.

    A bo to trzeba niekoniecznie sitkiem. Wbrew wrazeniom wystarczy
    dobrze zamieszać - złoto cięższe jest to na dnie się znajdzie... ;)
    Czytaj: nie trzeba szukać w *całej* górze błota :)

    pozdrowienia, Gotfryd