  • 11. Data: 2004-11-20 22:59:23
    Temat: Re: lelum polelum
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cno4f9$1rae$1@mamut.aster.pl...

    > To twój zwyczaj. Ja plonka nie uzywam.

    Ale w stosunku do samego siebie mógłbyś zrobić wyjątek.
    Jakoś własnego sensownego i związango z tematyka grupy nie możesz poszukać.

    Leszek

  • 12. Data: 2004-11-21 06:35:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jakoś własnego sensownego i związango z tematyka grupy nie możesz
    > poszukać.

    Moim zadaniem jest temperowanie swirów na usenecie. Ty sie homofobie
    kwalifikujesz do tej kategorii.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2004-11-21 08:45:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Moim zadaniem jest temperowanie swirów na usenecie. Ty sie homofobie
    > kwalifikujesz do tej kategorii.

    Czyli jesteś zafajdanym trollem. Nielicznym który się przyznaje oficjalnie
    do tego.
    Przynajmniej co niektórym otworzyłeś oczy. Ty po prostu masz swoja misję bez
    względu na tematykę grupy;)) Propagowanie pedalstwa oraz tępienie
    niepedałów.
    Przynajmniej wiem co mam z toba śmieciu zrobić (dotychczas oczekiwałm na
    twój PIERWSZY związany z tematyką grupy posta, ale rozwiałeś publicznie
    wszelkie nadzieje).
    PLONK pedalska poierdułko.
    Szczekaj w próżni.

    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2004-11-21 08:50:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > szkoda.
    >
    > Jestem odmiennego zdania.

    Czy post SQLwysyna z dn.21,11,2004 g.7.35 otworzył Ci oczy na to z kczym
    dyskutujesz?
    Ujawnił on swoją MISJĘ na tej grupie, a nie ma ona nic wspólnego z tematyką
    grupy.
    Ot, kolejny sfrustrowany dupek. Kolejny po areczku i zaplutym karle.
    Istna menażeria: zwalczacz microsoftu, wróg SLD a teraz propagator
    pedalstwa;))

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-11-21 11:41:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zadaniem jest temperowanie swirów na usenecie. Ty sie homofobie
    > kwalifikujesz do tej kategorii.

    Tu mnie zaintrygowałeś. A z czegóż to zasadnie wynika? jakieś siły
    specjalne, czy co. Oczywiście, jeśli to nie tajne. Bo jak tajne to możesz
    odpowiedź pocztą specjalną przysłać. W razie wątpliwości mam certyfikat
    bezpieczeństwa z "górnej półki", więc nie ma sprawy. :-)

  • 16. Data: 2004-11-21 11:42:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Ot, kolejny sfrustrowany dupek. Kolejny po areczku i zaplutym karle.
    > Istna menażeria: zwalczacz microsoftu, wróg SLD a teraz propagator

    Leszku! A teraz usiądź, rozluźnij krawat i zastanów się. Rozważ, czy aby w
    zapędzie szerzenia wiary nie popadasz w dokładnie ten sam grzech.

  • 17. Data: 2004-11-21 12:12:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Leszku! A teraz usiądź, rozluźnij krawat i zastanów się. Rozważ, czy aby w
    > zapędzie szerzenia wiary

    Jaką wiarę szerzę??
    To, że arek, zapluty karzeł (vel Grzegorz Kruk) a teraz SQLwysyn to trolle i
    popaprańcy to fakt a nie wiara. Fakt potwierdzony opiniami wiekszości
    uczestników tej grupy.Nie przesadzsz aby w swoim liberaliźmie?

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2004-11-21 12:18:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > popaprańcy to fakt a nie wiara. Fakt potwierdzony opiniami wiekszości
    > uczestników tej grupy.Nie przesadzsz aby w swoim liberaliźmie?

    No, może przesadzam. Ale po co tyle szumu robić. Każdy z nas ma takie
    miejsce w komputer, w które może skopiować adres nielubianego adwersarza i
    sprawę w ten sposób kulturalnie, a skutecznie i po cichu załatwić.

  • 19. Data: 2004-11-21 13:16:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >Każdy z nas ma takie
    > miejsce w komputer, w które może skopiować adres nielubianego adwersarza i
    > sprawę w ten sposób kulturalnie, a skutecznie i po cichu załatwić.

    Już to zrobiłem. Sęk w tym, że to nie żaden adwersarz. On nie podjmuje
    żadnych dyskusji, nie napisał nigdy żadnego sensownego i związanego z prawem
    postu a jedynie szwenda się za mną i bluzga. Robi to od czasu jak nie udało
    się mu nikogo przekonać do tego, że pedalstwo (gejostwo, homoseksualizm)
    jest normą a ludzie czujący obrzydzenie do tego są homofobami.
    Ot, taki nachalny pedałek.

    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2004-11-21 13:32:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Tu mnie zaintrygowałeś. A z czegóż to zasadnie wynika? jakieś siły
    > specjalne, czy co.

    Nie. Dzialalnosc spoleczna. Instytucja wyzszej uzytecznosci publicznej.
    Niewidzialna reka.
    Dzialalnosc nie podlegajaca wpisowi do rejestru i nieopodatkowana.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt