  • 1. Data: 2004-11-19 12:01:56
    Temat: Opatentowanie - potrzebne informacje
    Od: "Rafal" <t...@m...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie rejestracji znakow towarowych, nazw firm w Urzedzie
    Patentowym. Ogolnie chodzi mi o to ze nie wiem od czego zaczac, na co
    zwrocic uwage, ,gdzie sie z tym zglosic itp. Bylem wprawdzie na stronie
    Urzedu Patentowego ale to jakos nie potrafilem sie odnalezc w tym gaszczu
    informacji...
    Sam mam zamiar zastzec nazwe oraz logo mojej firmy oraz nazwy towarow ktore
    produkuje.
    Jesli ktos moglbymi pomoc i udzielic jakis wskazowek bylbym bardzo
    wdzieczny.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-19 12:43:47
    Temat: Re: Opatentowanie - potrzebne informacje
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Rafal wrote:

    > Jesli ktos moglbymi pomoc i udzielic jakis wskazowek bylbym bardzo
    > wdzieczny.

    Znajdz jakiegos rzecznika patentowego w swojej okolicy.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-19 14:11:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Mam pytanie odnosnie rejestracji znakow towarowych, nazw firm w Urzedzie
    > Patentowym. Ogolnie chodzi mi o to ze nie wiem od czego zaczac, na co
    > zwrocic uwage, ,gdzie sie z tym zglosic itp.
    (..)

    procedura rejestracji jest prosta jak drut - wypełniasz odpowiedni
    formularz, składasz w UP, wpłacasz pieniądze na ich konto i czekasz
    kilka latek.
    Przed złożeniem paierów dobrze jest sprawdzić w ich bazie czy taki
    znak nie jest juz zarejestrowany przez kogoś innego.
    Wszystkie czynności możesz wykonać sam albo przez rzecznika - za
    odpowiednia opłatą oczywiście.

    > Pozdrawiam
    również
    Pix

  • 4. Data: 2004-11-19 15:57:18
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    pix wrote:

> [...]
    > Przed złożeniem paierów dobrze jest sprawdzić w ich bazie czy taki
    > znak nie jest juz zarejestrowany przez kogoś innego.

    Warto dodac "niezarejstrowany w tych samych kategoriach". Bo w innych
    byc moze. A kategorii sporo zas rozszerzenie wniosku na kazda z nich
    to afair z 500 za kategorie

  • 5. Data: 2004-11-19 16:31:14
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Warto dodac "niezarejstrowany w tych samych kategoriach". Bo w innych
    > byc moze. A kategorii sporo zas rozszerzenie wniosku na kazda z nich
    > to afair z 500 za kategorie

    To prawda, jesli nie chce się tracić duzo kasy to lepiej bez potrzeby
    z kategoriami nie szaleć.
    Dodam jeszcze, że warto uważnie sprawdzać co oni przy rejestracji
    wpisują do swojego kompa, bo u mnie na trzy zgłaszane znaki w dwóch
    były błędy - niby drobne, ale zawsze.

    Pix