  • 11. Data: 2005-04-08 10:38:48
    Temat: Re: legitymowanie przez policje
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik schauman napisał:
    > W jakich przypadkach policja ma prawo mnie legitymować?

    Żyjesz w państwie policyjnym - więc... w każdych.

    Niestety.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net- rozmawiaj za darmo

  • 12. Data: 2005-04-08 11:10:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ja nigdy nie nosze dowodu, więc mogę pokazać tylko legitymację studencką,
    > ewentualnie ISIC
    > chyba nie musze mieć dowodu, wystarczy dokument potwierdzający tożsamość

    zadnego dokumentu nie musisz nosic. podajesz imie nazwisko, adre, (ew. date
    miejsce urodzenia ,imie ojca),
    i sprawdzaja przez radio.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 13. Data: 2005-04-08 14:16:49
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zadnego dokumentu nie musisz nosic. podajesz imie nazwisko, adre, (ew. date
    > miejsce urodzenia ,imie ojca),
    > i sprawdzaja przez radio.

    Wydaje ci sie ... moga cie puscic, ale jesli beda mieli podejrzenia co
    do twojej tozsamosci to wyladujesz na komisariacie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-04-08 15:38:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje ci sie ... moga cie puscic, ale jesli beda mieli podejrzenia co
    > do twojej tozsamosci to wyladujesz na komisariacie.

    niby jakie watpliwosci?

    P.

  • 15. Data: 2005-04-08 15:51:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d368hh$jl6$1@inews.gazeta.pl...

    > niby jakie watpliwosci?

    Wszystko zależy od przyczyn legitymowania. Jeśli będzie legitymowany
    jako przypadkowy świadek zdarzenia, to wówczas potwierdzenie danych za
    pośrednictwem radiotelefonu najpewniej zostanie uznane za wystarczające.
    Gorzej, jeśli przez przypadek będzie podejrzewany o jakieś przestępstwo.
    Wówczas brak dokumentu tożsamości i związana z tym niemożność ustalenia
    jego tożsamości może być podstawą do zatrzymania go.

  • 16. Data: 2005-04-08 16:35:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Wówczas brak dokumentu tożsamości i związana z tym niemożność ustalenia
    > jego tożsamości może być podstawą do zatrzymania go.

    "załóżmy że wracam nocą do domu, jestem trzeźwy i zachowuje się
    spokojnie, podchodzi policjant i prosi o wylegitymowanie się"

    :-)

    P.

  • 17. Data: 2005-04-08 16:45:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w

    > "załóżmy że wracam nocą do domu, jestem trzeźwy i zachowuje się
    > spokojnie, podchodzi policjant i prosi o wylegitymowanie się"

    Nie da się jednoznacznie przewidzieć skutków, bo nie wiemy z jakiego
    powodu chcą go wylegitymować. To, że jemu samemu nic nie wiadomo o
    przyczynach, to wcale nie znaczy, że ich obiektywnie nie ma.

  • 18. Data: 2005-04-08 17:35:08
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wydaje ci sie ... moga cie puscic, ale jesli beda mieli podejrzenia co
    > do twojej tozsamosci to wyladujesz na komisariacie.

    Jeden ze znajomych niemal trafil na komisariat ... mial przy sobie trzy
    komorki i jakos policjanci nie mogli uwierzyc, ze dwie są jego, a jedna
    sluzbowa ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2005-04-08 21:43:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jeden ze znajomych niemal trafil na komisariat ... mial przy sobie trzy
    > komorki i jakos policjanci nie mogli uwierzyc, ze dwie są jego, a jedna
    > sluzbowa ;-)

    Ufff... To dobrze, że mnie nikt nie kontrolował parę dni temu - chciałem
    sprzedać 2 stare komórki i łaziłem po komisach pytając o ceny i
    ewentualną chęć przygarnięcia. A oprócz tych do sprzedania, miałem
    jeszcze 2 normalnie używane.

    Pewnie zostałbym uznany za szefa mafii ;)

  • 20. Data: 2005-04-10 04:17:32
    Od: guru <k...@h...com>

    schauman wrote:
    > W jakich przypadkach policja ma prawo mnie legitymować?

    Zacznijmy od pytania: w jakich przypadkach ty masz obowiazek posiadania
    legitymacji?