  • 1. Data: 2005-04-08 00:50:15
    Temat: Skarga na Komornika - gdzie ???
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Witam.

    Gdzie kierować skargi na niedouczonego Komornika - do sądu , który jest jego
    "pracodawcą " ,
    czy do Okręgowej Rady Komorniczej , która chyba nadzoruje darmozjada ?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-04-08 06:17:36
    Temat: Re: Skarga na Komornika - gdzie ???
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "NeXuS" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jego
    > "pracodawcą " ,
    > czy do Okręgowej Rady Komorniczej , która chyba nadzoruje darmozjada ?

    Twoja ocena komornika wynika z Twojej ogromnej wiedzy;))))))))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-04-08 08:51:24
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał

    > Twoja ocena komornika wynika z Twojej ogromnej wiedzy;))))))))

    Wiedza jest jaka jest , ale gdy : asesor komorniczy działający w imieniu
    komornika , który
    nota bene jest ciągle na zwolnieniu lekarskim od roku , wykazuje się
    brakiem elementarnej
    wiedzy przy ekzekucji , to chyba coś jest nie tak - prawda ?

    - dokonał zajęcia nieruchomości , do czego ma prawo tylko i wyłącznie
    komornik !!!!
    Zabezpieczenie jest nieskuteczne z mocy prawa ( przepis art. 33 ust.1 o Kom
    sąd i egzek.)
    - pomimo zwolnienia przez sąd od ponoszenia kosztów w postępowaniu
    egzekucyjnym
    ( art. 771 kpc. ) żąda wpłaty tychże ( wysokich kosztów ) i opóźnia
    egzekucje zmuszając
    do uzyskania w sądzie wykładni wspomnianego zapisu .

    Czy to według Ciebie nie są wystarczające argumenty , aby uznać , że moja
    ocena pracy
    komornika jest jak najbardziej obiektywna ???

  • 4. Data: 2005-04-08 11:08:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "NeXuS" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    O! I chodziło o konkrety. Na takie zaniechania żalisz się do sądu.

  • 5. Data: 2005-04-08 11:15:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2005 02:50:15 +0200, NeXuS naskrobał(a):

> [...]
    > "pracodawcą " ,
    > czy do Okręgowej Rady Komorniczej , która chyba nadzoruje darmozjada ?

    tu i tu - jednak tylko te do sądu przekładają się na postanowienia mające
    wpływ na przebieg egzekucji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2005-04-08 12:23:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "NeXuS" <g...@w...pl> naskrobał/a w

    > - dokonał zajęcia nieruchomości , do czego ma prawo tylko i
    > wyłącznie komornik !!!!
    > Zabezpieczenie jest nieskuteczne z mocy prawa ( przepis art. 33
    > ust.1 o Kom sąd i egzek.)

    Zobacz sobie art. 26 tej ustway.

> [...]
    > egzekucje zmuszając
    > do uzyskania w sądzie wykładni wspomnianego zapisu .

    Art. 29 rozporządzenia o czynnościach komorników.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Join army, meet interesting people, kill them.

  • 7. Data: 2005-04-08 13:09:55
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał

    > Zobacz sobie art. 26 tej ustway.
    >
    > Art. 29 rozporządzenia o czynnościach komorników.

    Witam .

    Niestety , nie mam aktualnie dostępu do tych aktów - czy
    mógłbyś ew. zacytować i przybliżyć swój pkt. widzenia ?

    Z góry dziękuję .

    Pozdr.

  • 8. Data: 2005-04-08 15:49:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "NeXuS" <g...@w...pl> naskrobał/a w

    > Niestety , nie mam aktualnie dostępu do tych aktów - czy
    > mógłbyś ew. zacytować i przybliżyć swój pkt. widzenia ?

    Nie wiem, jak to jest dokładnie z kosztami w twoim przypadku, ale moze
    zrobić tak:

    Rozporządzenie o czynnościach komorników

    § 29. 1. Jeżeli komornik prowadząc egzekucję w sprawie, w której strona
    była zwolniona przez sąd od kosztów sądowych, uzyska wiarygodną
    informację, że stan majątkowy strony pozwala na poniesienie kosztów
    egzekucyjnych, zawiadamia o tym sąd, który wydał postanowienie o
    zwolnieniu od kosztów, w celu rozważenia potrzeby zmiany tego
    postanowienia. W zawiadomieniu komornik określi szczegółowo sytuację
    rodzinną i majątkową strony korzystającej ze zwolnienia od kosztów,
    dołączając dowody stanu majątkowego strony, jeżeli je posiada.
    2. Zawiadomienie sądu nie wstrzymuje czynności egzekucyjnych w sprawie

    Może też być to:

    Ustawa o komornikach sądowych i egzekucji

    Art. 39. 1. Komornikowi należy się zwrot wydatków gotówkowych
    poniesionych w toku egzekucji tylko w zakresie określonym ustawą.
    2. Wydatkami, o których mowa w ust. 1, są:
    [cut]

    Art. 40. Na pokrycie wydatków, o których mowa w art. 39, komornik może
    żądać zaliczki od strony, która wniosła o dokonanie czynności,
    uzależniając czynność od jej uiszczenia.

    Co do tego co asesor może, to w tym przypadku zachodzi:

    Ustawa o komornikach sądowych i egzekucji

    Art. 26. 1. Jeżeli komornik nie może pełnić obowiązków z powodu przeszkód
    prawnych lub faktycznych, pełnienie obowiązków zleca się zastępcy
    komornika.
    2. Zastępcą komornika może być komornik innego rewiru komorniczego lub
    asesor komorniczy.
    3. W zakresie wykonywania czynności, o których mowa w art. 2, asesorowi
    komorniczemu pełniącemu funkcję zastępcy komornika przysługują prawa i
    obowiązki komornika.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Most people would rather die than think; in fact, they do so.

  • 9. Data: 2005-04-08 16:24:18
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał

    > Nie wiem, jak to jest dokładnie z kosztami w twoim przypadku, ale moze
    > zrobić tak:

    Dziękuje za odp. ale nie mam zamiaru na siłę płacić komornikowi , skoro sąd
    zadecydował , że mam nie płacić !!! :))) On zaś , OSIOŁEK , nie potrafi
    tego zrozumieć i zamiast zwrócić się do sądu ciągnie ode mnie -
    podejrzenie
    o zasobność portfela są nieuzasadnione ... :)

    Zaś w zakresie wykonywania czynności, o których mowa w art. 2, asesorowi
    komorniczemu pełniącemu funkcję zastępcy komornika przysługują prawa i
    obowiązki komornika ... wyłączając zajmowanie nieruchomości - niestety !!!

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-04-09 08:40:15
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "NeXuS" <g...@w...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > asesorowi komorniczemu pełniącemu funkcję zastępcy komornika
    > przysługują prawa i obowiązki komornika ... wyłączając zajmowanie

    Dlaczego wyłączając zajmowanie nieruchomości?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    A bus station is where buses stop. A train station is trains stop. On my desk is a
    work station...