  • 21. Data: 2005-12-15 16:56:02
    Temat: Re: legalność systemu operac yjnego na używanym laptopie.
    Od: "Antic & Pokey" <c...@i...pl>

    > Możemy sobie wchodzić tutaj w semantykę i definicje, tylko po co? Komputer
    > bez systemu nie spełnia swojego zastosowania więc jest niezdatny do
    > uzytku,

    Nieprawda. Zdolniejsi programisci moga tworzyc wlasne mini systemy
    operacyjne (np. do jakichs wlasnych specyficznych zastosowan).

  • 22. Data: 2005-12-15 19:08:29
    Od: BartekK <s...@d...org>

    b napisał(a):

    > Znaczy co? przyniose do domu, włoże wtyczke w gniazdko a on sam wszystko
    > zrobi i za 10 minut będzie miał system?? Beż żadnego preinstalowanego
    > software?? Same klocki??
    Tak. Oczywiście nie do każdego domu i nie każdy komputer
    Wystarczy ze posiada on karte sieciowa, 90% albo i więcej kart umożliwia
    bootowanie z sieci. Przynosisz, podłączasz i działa - system operacyjny
    zaladowal sie z sieci (oczywiście ta siec musi być odpowiednio
    skonfigurowana, system operacyjny gdziestam na serwerze lezec itd) - ale
    nie potrzeba do tego żadnych specjalnych zabiegów. równie dobrze możesz
    wlozyc płytkie z systemem "live-cd" i tez działa. Wcale nie trzeba
    kupować "kompletu" by dzialalo. Ale jak zwykle w naszym kraju, urzędasy
    nie nadążają za technika...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 23. Data: 2005-12-16 13:59:00
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > wlozyc płytkie z systemem "live-cd" i tez działa. Wcale nie trzeba
    > kupować "kompletu" by dzialalo. Ale jak zwykle w naszym kraju, urzędasy

    Amen.

    A tak mi się właśnie przypomniało do kompa dokupiłem sobie (jako środek
    trwały) drukarke i ona nia miała kabla USB ...
    Dalej to mi się juz nie chce pisać.
    .

  • 24. Data: 2005-12-16 14:28:16
    Od: h...@p...onet.pl