  • 1. Data: 2005-12-15 10:24:16
    Temat: oświadczenia
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    no wlasnie. jak to jest?
    ojcow dzieci na kazdym kroku pyta sie o okazanie postanowienia sadu
    sankcjonujacego zakres ich praw do dziecka. urzednikom i
    funkcjonariuszom (oczywiscie plci zenskiej) najczesciej oswiadczenie w
    tej sprawie nie wystarcza.
    stad moje pytania:
    1. czy to nie pachnie dyskryminacja?
    2. gdzie znajde jakies umormowania dotyczace oswiadczen?

    --
    pozdro
    ape

  • 2. Data: 2005-12-18 01:33:13
    Temat: Re: oświadczenia
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > stad moje pytania:
    > 1. czy to nie pachnie dyskryminacja?
    > 2. gdzie znajde jakies umormowania dotyczace oswiadczen?

    zadalem rzeczowe pytanie i otrzymalem odpowiedz godna odpowiadzczy
    :-))))
    niejaki tiger schowal leb w kubel, bo by mu mamusia-sedzina rodzinna
    wybila z glowy niezalezne odpowiedzi
    niejaka justyna "kris" by sobie nasrala w gniazdko gdyby mi dzis
    przyznala racje/ poczekajmy :)
    no co prawnicy z bozej laski? takie trudne? a w pierdolach to potraficie
    robic tasiemcowe posty!
    wierzcie mi, ze utrudnie wam to, kauzyperdy, jesli mnie olejecie teraz
    :-))))))))))))))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2005-12-20 14:01:05
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    > stad moje pytania:
    > 1. czy to nie pachnie dyskryminacja?
    > 2. gdzie znajde jakies umormowania dotyczace oswiadczen?

    no co? zaden prawy facio nie nosi tu jajek w gaciach i nie potrafi
    odpowiedziec na tak proste pytanie?
    na apelu poleglych wzywam niezaprzeczalnych hormonalnie panow: krisa,
    trapeza, etc :)

    --
    pozdro
    ape

  • 4. Data: 2005-12-20 16:44:32
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    ape napisał(a):
> [...]
    > odpowiedziec na tak proste pytanie?
    > na apelu poleglych wzywam niezaprzeczalnych hormonalnie panow: krisa,

    jej, ale poziom *plonk*

  • 5. Data: 2005-12-20 21:20:16
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    > no co? zaden prawy facio nie nosi tu jajek w gaciach i nie potrafi
    > odpowiedziec na tak proste pytanie?
    > na apelu poleglych wzywam niezaprzeczalnych hormonalnie panow: krisa,
    > trapeza, etc :)

    jej, ale poziom *plonk*

    no to jeden makaron bezjajeczny sie odslonil.
    kto nastepny?

    --
    pozdro
    ape

  • 6. Data: 2006-03-05 20:57:03
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    krisa,

    > jej, ale poziom *plonk*
    >
    > no to jeden makaron bezjajeczny sie odslonil.
    > kto nastepny?

    johansonie, kom hija, poszprechasz na prawo?
    a moze motolawa pierdnie na wolnym kole wiedza spod hajabuzy?
    na martusie wu (a moze marcysie od prawa kanonicznego z bombaju) raczej
    nie licze
    czyzby tylko zostal nabakany eskuelesman? :-P

    --
    pozdro
    ape