  • 1. Data: 2005-12-15 11:27:03
    Temat: developer żada dopłaty
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Mam taką sytuację, że developer żąda ode mnie dopłaty do gruntu, za który
    już zapłaciłem. Mam na to akt notarialny, stwierdzający, że należność za
    grunt została uregulowana. Na podstawie tego aktu zostałem też wpisany do
    księgi wieczystej do działu III (ograniczenia).
    Teraz developer przysyła mi wezwanie do zapłaty na VAT od tego gruntu, bo w
    zeszłym roku zmieniły się przepisy i do gruntu należy doliczyć VAT. Ja kwotę
    uregulowałem zanim zmieniły się przepisy i nie bardzo rozumiem dlaczego mam
    dopłacać.

    Czy powinienem dopłacić czy powołać się na akt, gdzie jest wyraźnie
    napisane, że należność za grunt została w całości uregulowana?
    Dzięki za sugestie,
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-12-15 12:02:33
    Temat: Re: developer żada dopłaty
    Od: ps <p...@g...pl>

    wojtaszek wrote:

    (..)
    > napisane, że należność za grunt została w całości uregulowana?

    to jest odpowiedź na TWoje pytanie.

  • 3. Data: 2005-12-15 13:22:55
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy powinienem dopłacić czy powołać się na akt, gdzie jest wyraźnie
    > napisane, że należność za grunt została w całości uregulowana?

    widac ze Twoj deweloperek niedoszacowal koszty i teraz na gwalt chce sie
    odkuc ...
    Jesli masz akt notarialny ze zostalo wszystko zaplacone to jesli nadal
    bedzie Cie nekal zglos to na policje (ale moze lepiej nie przeciez bedziesz
    mieszkal w tym zbudowanym czyms od tego deweloperka)