  • 11. Data: 2004-02-11 17:34:37
    Temat: Re: legalnosc oprogramowania
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > wiec jak oczerniajacy ma to udowodnic?

    policja podejrzane nosniki wysyla do zbadania czy legalne czy nie /np do
    dystrybutora lub zaisku itd itp/ a Ci w odpowiedzi informuja czy legal czy
    nie

  • 12. Data: 2004-02-11 18:01:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Lookasik rzecze:
    > policja podejrzane nosniki wysyla do zbadania czy legalne czy nie /np do
    > dystrybutora lub zaisku itd itp/ a Ci w odpowiedzi informuja czy legal czy
    > nie

    Akurat to bzdura wierutna.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-02-11 22:53:30
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Amber" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > idem per idem?
    >
    > a faktycznie?

    Nie miałeś nigdy nic wspólnego z Buzdyganem vel Arek ps. hipnoza ?
    Jego rady nadają się tylko do niszczarki. Tak właśnie mają wartość.

  • 14. Data: 2004-02-12 14:20:30
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo!!!

    Pewnego dnia, a było to w środę popołudniem, Arek napisałeś na
    pl.soc.prawo coś takiego:
    > No wiem, że brzmi to trochę jak masło maślane, ale tak jest
    > FAKTYCZNIE. Masz kopię programu wprowadzoną do obrotu przez twórcę
    > lub upoważnionego to masz... legalny program!

    Taaa. I co jeszcze za pierdoły wygłosisz? Pomyślałeś nad tym co
    napisałeś? Kopię to chyba ty masz mózgu zaginionego ogniwa w ewolucji
    Darwina, a że ją używasz 'legalnie' na krzywy ryj to już twoja sprawa.

    > Po prostu! Tak stanowi prawo, nie musisz spełniać żadnych innych
    > waruków i tyle.

    MEGA ROTFL^n za całokształt.

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --

  • 15. Data: 2004-02-12 15:52:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, Amber wrote:
    [...]
    >+ chcę się odnieść tylko do wypowiedzi rzecznika lokalnej komendy
    >+ policji. otóż pani rzecznik mówi tu w wywiadzie, że użytkownik MUSI
    >+ posiadać:
    >+
    >+ nośnik AND książeczkę z hologramem AND fakturę

    No to zdaniem p. rzecznik mam nielegalnego Total Commandera
    Ciekawe co by autor (Ghisler) powiedział na żądanie "oryginalnego
    hologramu" :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-02-12 18:24:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Gotfryd Smolik news rzecze:
    > No to zdaniem p. rzecznik mam nielegalnego Total Commandera
    > Ciekawe co by autor (Ghisler) powiedział na żądanie "oryginalnego
    > hologramu" :>

    Pewnie zostałby oskarżony o produkcję nielegalnego oprogramowania ;)

    A tak bardziej serio - tak to się kończy jak pozwala się by prywatna
    firma opłacała szkolenia policmajstrom w uzdrowiskowych miejscowościach.
    Potem im się wydaje, że to ona a nie Sejm stanowi prawo ;(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 17. Data: 2004-02-12 21:32:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    lazik_s rzecze:
    > Taaa. I co jeszcze za pierdoły wygłosisz? Pomyślałeś nad tym co
    > napisałeś? Kopię to chyba ty masz mózgu zaginionego ogniwa w ewolucji
    > Darwina, a że ją używasz 'legalnie' na krzywy ryj to już twoja sprawa.

    Dokształć się , a potem wróć tu i przeproś za swoje pajacowanie.

    Zdrówka
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 18. Data: 2004-02-12 22:34:58
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "lazik_s" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]

    >napisałeś? Kopię to chyba ty masz mózgu zaginionego ogniwa w ewolucji
    >Darwina, a że ją używasz 'legalnie' na krzywy ryj to już twoja sprawa.

    Gratuluje trafnych spostrzeżeń.

  • 19. Data: 2004-02-12 23:51:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Gratuluje trafnych spostrzeżeń.

    No i proszę jak ładnie dwa anonimy bojące się pokazać swoje gęby
    próbują dawać "rady" innym.
    Żenada.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 20. Data: 2004-02-13 00:00:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@g...pl

    > MEGA ROTFL^n za całokształt.

    btw. http://www.raf256.com/arnold pewnie znasz ;)

    a on-topic - przygotowuje powoli dzial z mini-poradami prawnymi (ogolnie na
    temat pogrozek itd) moze jakis prawnik pomogl by mi to przygotowac
    merytorycznie w wolnej chwili?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )