  • 11. Data: 2005-08-09 13:26:18
    Temat: Re: lamanie prawa - wytrych.pl
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:42f8a650$1@news.home.net.pl...

    > Wytrychy czy opis budowy wytrycha z manualem uzytkowym? ;P

    to zalezy czy w kw tez jest pomoc w polenieniu wykr tak jak w kk

  • 12. Data: 2005-08-09 14:30:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.wytrych.pl/index.php

    Bylo juz tutaj, albo na alt.pl.allegro. Co w tym widzisz zlego? Samo
    poznawanie budowy zamków nie jest zabronione. Ba, nawet tego uczy sie w
    szkolach slusarzy i inzynierów. Jedynie otwarta pozostaje ewentualna
    kwestia praw autorskich do materialów, ale to trzeba by bylo przejrzec.
    Tak wiec musial bys sprecyzowac, o czym bys chcial kogos tam
    zawiadamiac.

  • 13. Data: 2005-08-09 15:13:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Przemek R... wrote:

    > to zalezy czy w kw tez jest pomoc w polenieniu wykr tak jak w kk

    Tylko jesli ustawa tak stanowi - czyli jesli przy konkretnym wykroczeniu
    jest, ze pomocnik odpowiada to odpowiada.
    Nie chci mi sie zajrzec jak jest z wytrychami, ale sadze, ze raczej nie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2005-08-09 16:56:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    m[...] napisał(a):
    > gdzie to zglosic:
    >
    > http://www.wytrych.pl/index.php

    Co w tym zlego?
    Zapewniam Cie ze kazdy poczatkujacy wlamywacz wie wszystko co tam
    napisano i pewnie jeszcze wiele wiecej.

    Natomiast taka wiedza moze tylko pomoc amatorowi w zabezpieczeniu
    swojego mieszkania/roweru/samochodu tak zeby nikt mu sie tam nie wlamal.

  • 15. Data: 2005-08-09 21:22:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SDD napisał(a):

    > Tylko jesli ustawa tak stanowi - czyli jesli przy konkretnym wykroczeniu
    > jest, ze pomocnik odpowiada to odpowiada.
    > Nie chci mi sie zajrzec jak jest z wytrychami, ale sadze, ze raczej nie :)

    w art z wytrychami nie, mialem na mysli jakis zapis na poczatku kodeksu
    wykroczen, nie wczytywalem sie w niego wiec nie wiem.

    P.

  • 16. Data: 2005-08-10 08:03:55
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > chyb aze chodzi autorowi o owtieranie automatu, a tu wytrych nie potrzeny,
    > bo osoby uprawnione do tego
    > posiadaja klucze. O to mi chodzi.

    tekst mowi o otwieraniu budki telefonicznej, niczego innego

  • 17. Data: 2005-08-10 08:29:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >tekst mowi o otwieraniu budki telefonicznej, niczego innego

    a wiesz co jest w srodku?