  • 1. Data: 2005-08-09 09:28:13
    Temat: lamanie prawa - wytrych.pl
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    gdzie to zglosic:

    http://www.wytrych.pl/index.php

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-08-09 09:39:54
    Temat: Re: lamanie prawa - wytrych.pl
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m[...] napisał(a):

    > http://www.wytrych.pl/index.php

    A co tam znalazłeś co wymaga zgłoszenia? Możesz jakoś uzasadnić?

    j.

  • 3. Data: 2005-08-09 09:54:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co tam znalazłeś co wymaga zgłoszenia? Możesz jakoś uzasadnić?

    " Dzięki artykułom będziesz wiedzieć jak otworzyć ... budkę telefoniczną! "

    ?

    P.

  • 4. Data: 2005-08-09 10:02:22
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dd9uhd$elf$1@inews.gazeta.pl...

    "

    > ?

    Zazwyczaj, gdy chcę zadzwonić to otwieram i wchodzę do środka. Ale kto wie?
    Może czasem się zacina?

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2005-08-09 10:07:15
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > " Dzięki artykułom będziesz wiedzieć jak otworzyć ... budkę telefoniczną!
    > "

    ja proponuje w sieciu wyszukiwac sklepy sprzedajace noze, i tez je zglaszac
    :D

    Jacek

  • 6. Data: 2005-08-09 10:14:17
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > ja proponuje w sieciu wyszukiwac sklepy sprzedajace noze, i tez je
    > zglaszac :D

    LOL.... jak już tak to proponuję większość facetów do więzienia.........
    narzędzie gwałtu posiadają :)

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2005-08-09 10:43:11
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    Zgłoś tez wszystkich co sprzedają siekiery, łomy i noże ;)

  • 8. Data: 2005-08-09 11:55:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zazwyczaj, gdy chcę zadzwonić to otwieram i wchodzę do środka. Ale kto
    > wie?
    > Może czasem się zacina?

    chyb aze chodzi autorowi o owtieranie automatu, a tu wytrych nie potrzeny,
    bo osoby uprawnione do tego
    posiadaja klucze. O to mi chodzi.

    P.

  • 9. Data: 2005-08-09 12:30:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > Zgłoś tez wszystkich co sprzedają siekiery, łomy i noże ;)

    Proponuje lekture kodeksu wykroczen.
    Tam wytrychy traktuje sie odmiennie od siekier, łomów i noży - chyba, ze...
    komus sa potrzebne do pracy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2005-08-09 12:49:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > Tam wytrychy traktuje sie odmiennie od siekier, łomów i noży - chyba, ze...
    > komus sa potrzebne do pracy :)

    Wytrychy czy opis budowy wytrycha z manualem uzytkowym? ;P

    j.