  • 11. Data: 2005-09-03 08:41:20
    Temat: Re: kwestia prawna
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    czy ty czlowieku moglbys dac na luz?? gdziekolwiek sie pojawisz wszedzie
    obelgi... Nie szkoda ci zycia na te przepychanki?? upusc sobie tej zolci
    gdzies w realu...

  • 12. Data: 2005-09-03 08:46:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kwazimodor wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > rozumiem, ze to mialo byc pocieszenie tak? no, to z przykroscia musze
    > stwierdzic, ze odnioslo to wrecz odwrotny skutek, bo dobilo mnie to jeszcze
    > bardziej:(

    no to dla pocieszenia.
    Mogą ci wysłać pismo żądając zaprzestania działalności niezgodnie z
    umową pod groźbą natychmiastowego wypowiedzenia.
    A tym im odpiszesz, że natychmiast zaprzestajesz działalności niezgodnej
    z umową najmu.

  • 13. Data: 2005-09-03 09:40:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 3 Sep 2005 08:41:20 +0000 (UTC),
    ania <a...@g...pl> screamed:
    > czy ty czlowieku moglbys dac na luz?? gdziekolwiek sie pojawisz wszedzie
    > obelgi... Nie szkoda ci zycia na te przepychanki?? upusc sobie tej zolci
    > gdzies w realu...

    Uderz w stół... Tobie też by się solidna lekcja cytowania przydała.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 11:50:41 user up 10723 days, 23:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Avoid the Fortran arithmetic IF (or better yet, just avoid Fortran).