  • 1. Data: 2005-09-02 15:08:23
    Temat: Testament ustny - trzeci swiadek
    Od: "Jasiu" <j...@o...pl>

    Witam

    Jakis czas temu powolalem trojke swiadkow do testamentu ustnego. Wszystko
    pieknie ladnie i po kilku miesiacach rozpoczal sie proces spadkowy. Niestety
    jeden ze swiadkow wyjechal na stale za granice i nie zostawil mi swojego adresu!
    Nie mam mozliwosci ustalic jego adresu! Zeznalem to w sadzie i wystosowalem
    odpowiednie pismo - wczoraj natomiast przyszlo do mnie pisemko z sadu ze mnie
    zobowiazuja do wskazania adresu tego swiadka pod rygorem oddalenia wniosku o
    jego przesluchanie! Czy to znaczy ze caly testament szlag trafi?? Ktos moze cos
    doradzic??

    Pzdr
    Janek

  • 2. Data: 2005-09-02 19:13:08
    Temat: Re: Testament ustny - trzeci swiadek
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df9pt7$sn6$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Jasiu <j...@o...pl> napisał/a:
    > Witam
    >
    > Jakis czas temu powolalem trojke swiadkow do testamentu ustnego.
    > Wszystko pieknie ladnie i po kilku miesiacach rozpoczal sie proces
    > spadkowy.

    Skąd piszesz, skoro powoływałes świadków do testamentu, a teraz masz proces
    spadkowy?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Wszystki zawody są spiskiem przeciw pozostałym niefachowcom
    /George Bernard Shaw/

  • 3. Data: 2005-09-02 20:06:45
    Od: "Jasiu" <j...@o...pl>

    > Skąd piszesz, skoro powoływałes świadków do testamentu, a teraz masz proces
    > spadkowy?

    Nie rozumiem pytania? Pytasz sie skad pisze geograficznie?

    Pzdr
    Janek

  • 4. Data: 2005-09-02 20:28:25
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dfabcn$i5l$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Jasiu <j...@o...pl> napisał/a:

    > Nie rozumiem pytania? Pytasz sie skad pisze geograficznie?

    Z Twojegpo postu zrozumiałam, że składałes testament przy świadkach a teraz
    masz postepowanie spadkowe, znaczy, że nie bardzo żyjesz. ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Kobieta bez kokieterii, to jak kwiat bez woni
    /Gabriela Zapolska/

  • 5. Data: 2005-09-03 10:23:18
    Od: "Jasiu" <j...@o...pl>

    > Z Twojegpo postu zrozumiałam, że składałes testament przy świadkach a teraz
    > masz postepowanie spadkowe, znaczy, że nie bardzo żyjesz. ;-)

    No cush - przykro mi, ze nie jestes udzielic mi odpowiedzi poza bezsensownymi
    komentarzami. Chyba oczywiste, ze nie chodzi o moj testament ale osoby trzeciej
    ktorej jestem spadkobierca?