  • 1. Data: 2005-09-02 17:08:59
    Temat: zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: g...@i...pl

    JAk wygląda w praktyce zwrot kosztów dojazdu do sądu (ok. 300km ) w
    charakterze uczestnika w procesie cywilnym ( o nabycie spadku ). Chodzi mi o
    dojazd samochodem ? Czy wg cen biletów - ( ale kto to bedzie wiedział ile )czy
    wogóle nie przysługuje ?

  • 2. Data: 2005-09-02 17:12:13
    Temat: Re: zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    g...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > dojazd samochodem ? Czy wg cen biletów - ( ale kto to bedzie wiedział ile )czy

    Zasadniczo nie przysługuje. Każdy uczestnik postępowania ponosi koszty
    związane ze swoim udziałem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-02 17:14:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    g...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > dojazd samochodem ? Czy wg cen biletów - ( ale kto to bedzie wiedział ile )czy

    W Cywilu ? Stronie ? :)))))))))))))))))))))

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT1200

  • 4. Data: 2005-09-02 17:33:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zasadniczo nie przysługuje. Każdy uczestnik postępowania ponosi koszty
    > związane ze swoim udziałem.

    TO jak się nie jest oskarżycielem, albo oskarżonym, to po jakiego wtedy
    jechać. Świadek przecież może odmówić składania zeznań (chyba).

  • 5. Data: 2005-09-02 19:03:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > TO jak się nie jest oskarżycielem, albo oskarżonym, to po jakiego wtedy
    > jechać. Świadek przecież może odmówić składania zeznań (chyba).

    nie moze, chyba ze dotyczy sprawa albo jego najblizszej osoby albo jemu
    moze przy zeznaniu grozic odpowiedzialnosc karna(ciekaw jestem jak
    skutecznie moze w takim
    przypadku jej uniknac).

    Odmowic skladania wyjasnien moze oskarzony.

    P.

  • 6. Data: 2005-09-02 19:04:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    korekta, w cywilnym nie ma oskarzonego tylko jest pozwany.

    P.

  • 7. Data: 2005-09-02 19:07:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    qwerty napisał(a):

    > TO jak się nie jest oskarżycielem, albo oskarżonym, to po jakiego wtedy
    > jechać. Świadek przecież może odmówić składania zeznań (chyba).

    Przeczytaj pouczenie ;> Zwłaszcza część o doprowadzeniu przez
    policję :>

  • 8. Data: 2005-09-02 20:03:28
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 19:33:15 +0200, qwerty napisał(a):

    > TO jak się nie jest oskarżycielem, albo oskarżonym, to po jakiego wtedy
    > jechać. Świadek przecież może odmówić składania zeznań (chyba).

    Świadek dostanie zwrot kosztów, uczestnik postępowanie nie. A oskarżonego
    jak się nie stawi dowiezie policja :))
    --
    Mieczysław
    ----