  • 1. Data: 2005-09-02 14:14:25
    Temat: Zamieszanie przez geodete
    Od: "Mazi" <p...@m...com.pl>

    Witam
    Mam nastepujaca sprawe:
    Wygralem sprawe o rozgraniczenie (chodzi o droge dojazdowa a nie o kawalek
    miedzy ;-) ).
    Wyrok zapadl juz w 2001 roku. Po jakims czasie znajomy geodeta sasiada
    napisal jakas opinie do Sadu ze niby znalazl jakis kamien no i sprawa
    powtornie musiala sie odbyc. Oczywiscie wygralem znowu - z dokumentow
    geodezyjnych wynika w sposob oczywisty ze mam racje. Teraz niedawno znowu
    ten sam geodeta napisal jakies bzdurne opinie do Sadu i sprawa znowu ma byc
    rozpatrzona. Moje pytanie jest nastepujace: Czy taki geodeta moze bezkarnie
    pisac takie bzdurne opinie? Nie jest to przeciez zadnen biegly sadowy. Czy
    moge domagac sie od niego odszkodowania za zamiesznie, ktore wprowadza?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 2. Data: 2005-09-02 20:03:20
    Temat: Re: Zamieszanie przez geodete
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mazi" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    Co do zasady, jeśli faktycznie wypisuje głupoty, to powiadom
    prokuraturę. Ale to muszą być obiektywnie głupoty, a nie subiektywnie
    wg Ciebie. Geodeta sporządzając dokument poświadcza w nim istniejący
    stan rzeczy. Jeśli się rozmija z prawdą, to po prostu poświadcza
    nieprawdę.