  • 1. Data: 2005-09-02 16:30:46
    Temat: wykup mieszkania sluzbowego
    Od: universum<u...@p...fm>

    Po jakim czasie przysluguje prawo pierwokupu mieszkania sluzbowego? Czy jeszcze
    obowiazuje i w jakim zakresie znizka przy zakupie? Czy takie prawa lokatorskie
    moga stanoweic argument na rzecz lokatora mieszkania sluzbowego i jego staran o
    utrzymanie praw najmu takiego mieszkania? Z "drugiej reki" wiem, ze tak jest -
    jednak nie wiem, na ile wszystkie te prawa ciagle obowiazuja i na jakiewj
    podstawie - prosze zatem o pomoc i szczegolowa oraz rzetelna porade! To pilne!
    pozdrawiam,
    universum

    -> http://usenet.pomocprawna.info