  • 1. Data: 2005-09-02 17:37:44
    Temat: Wspólnotowy Kodeks Celny
    Od: "PiotrJJ" <s...@v...pl>

    Witam!

    Poszukuje Wspólnotowego Kodeksu Celnego z uwzglednionymi wszystkimi
    poprawkami(razem z ta poprawka z 01.05.2004).
    Mam kodeks plus poprawki ale jednak fajnie by bylo miec to w jednym
    dokumencie.
    Pełna nazwa: Rozporzadzenie Rady (EWG) Nr. 2913/92 z dnia 12.10.1992
    ustanawiające Wspólnotowy Kodeks Celny (
    Dz.U.L 302 z późniejszymi zmianami).

    Jesli ktos wie gdzie to znalesc to prosze o info a jesli ma to w pliku to
    sumik[at]poczta.fm . Za at oczywiscie trzeba wstawis znak at ... czyli małpe
    ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2005-09-02 19:01:03
    Temat: Re: Wspólnotowy Kodeks Celny
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiotrJJ" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jesli ktos wie gdzie to znalesc to prosze o info a jesli ma to w pliku to
    > sumik[at]poczta.fm . Za at oczywiscie trzeba wstawis znak at ... czyli

    isip.sejm.gov.pl szukaj tekstu ujednoliconego.

    P.