  • 1. Data: 2005-09-02 20:18:50
    Temat: uzyskanie zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza
    Od: "MP" <m...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę o pomoc w następującym problemie.
    Przez kilka lat leczyłem się w prywatnym gabinecie. Niestety leczenie
    zakończyło się katastrofą tzn. wylądowałem w szpitalu w stanie zagrożenia życia
    i zostałem osobą niepełnosprawną. Aktualnie staram się o rentę w ZUS. Niestety
    lekarz prowadzący nie chce wydać mi zaświadczenia o stanie zdrowia, ani nawet
    okazać mojej dokumentacji. Jestem przekonany, że robi tak ponieważ boi się
    poniesienia konsekwencji swojego postępowania - leczenie zostało ocenione przez
    ratujących mi życie w szpitalu lekarzy jako "nadające się wyłącznie do
    kryminału" ze względu na poważne błędy lekarza.
    Proszę o podpowiedź w jaki sposób mogę domagać się otrzymania zaświadczenia, w
    ZUSie powiedziano mi że to obowiązek lekarza.
    Dziękuję za pomoc.