  • 61. Data: 2013-04-30 23:55:16
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    animka napisał(a) :

    > K-wa to robi za darmo. Za pieniądze to prostytutka.
    > A Sawicka może k-wą nie była, ale sama mówiła, że ma kurwiki w oczach.
    > Tylko, że to chyba już coś innego ;-)

    Niekoniecznie - pomyłka freudowska :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 62. Data: 2013-05-01 00:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Problem w tym, ze oni nie czuja sie najwyrazniej struzami prawa tylko
    > funkcjonariuszami partii, ktora prawo i sprawiedliwosc ma zawsze po
    > swojej stronie.

    Bo to jest "poszanowanie" prawa...
    Przykładowo;

    p. Gowin i związki partnerskie. Połowa prawników mówi, ze zgodne z
    konstytucja, polowa ze niezgodne. Pan ex minister nie mówi, ze zdania sa
    podzielone wiec sporu nie da sie rozstrzygnac i wiazace bedzie orzeczenie
    TK. Pan ex minister mówi, że wazna jest wersja jednej polowy prawników bo
    ta wersja mu pasuje.

    p. Kamiński - wyroki które mu nie pasują są "nie do zaakceptowania przez
    niego"

    p. Macierewicz - wyniki pracy prokuratury, komisji są dla niego nie do
    zaakceptowania, bo nie pasuja do jego mitologii.

    itd...

    Aha, i jeszcze mój ulubiony p. Czarnecki który mówi "mój szanowny
    przedmówca" po czym dalej idzie coś takiego, że ewidentnie chciał
    powiedzieć "ta wredna swinia".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 63. Data: 2013-05-01 00:25:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-01 00:01, Budzik pisze:
    > p. Gowin i związki partnerskie. Połowa prawników mówi, ze zgodne z
    > konstytucja, polowa ze niezgodne.

    ciach

    I tak oto ładnie bezboleśnie zszedłeś do opluwania ludzi z których
    poglądy Ci nie pasują. Kto by tam się przejmował że jakaś POsłanka PO
    prostu kradnie. Wyborne. :-)

  • 64. Data: 2013-05-01 00:38:17
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-29 08:00, Budzik pisze:
    > Poważnie? Czyli zagłosowałbyś na listę z jej nazwiskiem?
    A jak nie będzie innego wyboru, bo na innych listach też się znajdą tego
    typu typy?

    Maciek

  • 65. Data: 2013-05-01 01:13:27
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-04-28 13:22, z pisze:

    > Dziwię się że inteligentnemu człowiekowi obeznanemu z prawem nie sprawia
    > dyskomfortu taki wyrok.
    > Jeśli teraz automatycznie ten podstępny agent uwodzący niewinną k... nie
    > dostanie wyroku za nadużycie i przekroczenie uprawnień (lub jego
    > przełożeni) to tym większy dyskomfort.
    > Tak nie może być w państwie prawa.

    Powiedziano tu sporo nieprawdy i wielu manipulowało faktami (albo
    pospolicie kłamało!) , warto więc przypomnieć, że w kwestii badanej
    oddzielnie akcji CBA i jej legalności i praworządności poczyniono nast.
    ustalenia::

    Lubelska prokuratura w kwietniu 2010 r. UMORZYŁA śledztwo w sprawie
    działań Centralnego Biura Antykorupcyjnego wobec Beaty Sawickiej, byłej
    posłanki PO, wobec nie stwierdzenia naruszenia prawa przez CBA!

    Prokuratura uznała, że działania funkcjonariuszy były LEGALNE!

    - Śledztwo zostało umorzone z powodu nie stwierdzenia przestępstwa -
    komentowała Beata Syk-Jankowska, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Lublinie.

    Doniesienie w tej sprawie złożyła Sawicka, b. poseł PO.
    Prokuratura badała czy CBA nie przekroczyło uprawnień wobec kobiety
    poprzez prowokowanie jej do wzięcia łapówki, inwigilowanie i stosowanie
    "metod oddziaływania o charakterze osobistym".
    Następnie już sąd w marcu 2011 r. ODDALIŁ zażalenie Sawickiej to na
    umorzenie, a więc też uznał, ze działania CBA i jego funkcjonariuszy
    były prawidłowe!

    Warto tez przypomnieć, ze w czasie postępowania ustalono, że słowa o
    uzyskaniu nieruchomości na Helu padły ze strony pani Sawickiej. Również
    to ona podała wysokość kwoty, jaką chciała uzyskać od agenta za pomoc w
    załatwieniu sprawy.
    W rozmowach z agentem posłanka sugerowała uzyskanie korzyści osobistej,
    co CBA uznała za możliwość przestępstwa płatnej protekcji co tłumaczy
    wniosek CBA do sądu o zgodę na jej podsłuchiwanie.

    Mamy obecnie kuriozalną sytuację w kwestii legalności operacji CBA:
    sędzia nadzorujący operację CBA stwierdził, że akcja była legalna;
    sąd I instancji: legalna;
    prokurator, do którego wpłynęło zawiadomienie o przekroczeniu uprawnień
    przez CBA odrzuca ten zarzut i stwierdza legalność działań.;
    Sąd rozpatrujący zażalenie Sawickiej na to umorzenie postępowania
    stwierdza, ze akcja była legalna.
    sąd II instacji (zresztą orzekający w sprawie o winie Sawickiej, a nie
    w sprawie legalności akcji CBA!) ni z tego, ni z owego orzeka, ze akcja
    nielegalna.

    Warto dodać, że nawet najbliżsi współpracownicy Donalda Tuska są
    zdziwieni decyzją sądu, który uniewinnił Beatę Sawicką , byłą posłankę
    PO. - Przynajmniej w zawieszeniu ten wyrok powinien się utrzymać, bo ona
    rzeczywiście PROPONOWAŁA i ZREALIZOWAŁA zamiar korupcji - skomentował w
    Radiu Zet Jacek Protasiewicz, europoseł PO i były szef kampanii
    parlamentarnej partii rządzącej.

  • 66. Data: 2013-05-01 01:50:26
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-04-29 11:00, Budzik pisze:
> [...]
    wicka-byla-prowokow

    > Ależ oczywiście ze sprawa ma wymiar polityczny.
    >
    > I zeby było jasne - ja nie bronie Sawickiej.

    > Widać że umyka ci klu.
    > Cała dyskusja toczy sie o to czy, to Sawicka namawiała i wtedy zajeły się
    > nią służby (co byłoby ok) czy tez to służby szukały jelenia i namawiały i
    > trafiły na Sawicką.
    >
    > P.S. Możemy podyskutować o tym, czy służby mogą prowokować dla sprawdzania
    > obywateli. Na razie nie mogą. Być może powinny.
    > Uwazacie ze powinny móc?
    > Jak wysoko? Rząd? Władza ustawodawcza? Wszystkich?

    Jak ustalono w licznych wcześniejszych postępowaniach, zarówno
    prokuratury jak i sądów, to nie służby prowokowały Sawicką, ale to ona
    wystąpiła z propozycją załatwienia sprawy za korzyści majątkowe, co
    zresztą było formalnym powodem założenia jej podsłuchu.
    Ale nawet gdyby to służby ją prowokowały (co, podkreślam raz jeszcze -
    nie miało miejsca!!) to działały by one nie w stosunku do zaledwie
    obywatela, ale w stosunku do funkcjonariusza państwowego, a więc,
    owszem, obywatela, ale takiego, którego prawa i obowiązku inne są niż
    "zwykłego" obywatela. Sawicka odpowiadała nie jako "zwykły" obywatel,
    który chciał pieniądze za to, że będzie coś próbować załatwić, ale jako
    poseł PO, który wykorzystując swoją państwowa funkcje za pieniądze miał
    spowodować obejście prawa!!
    I tak np. odpowiadała niedawno karnie, a wcześniej została wyrzucona na
    tzw zbity pysk grupa posłów europarlamentu, których niewątpliwie
    sprowokowali podstawieni dziennikarze do wyrażenia zgody nawet nie na
    łapówkę (jak Sawicka), ale zaledwie na lobbowanie w pewnej sprawie.
    Nikomu potem w cywilizowanym świecie nawet do głowy nie przyszło, żeby
    ich uniewinnić, bo bidulkowie zostali "sprowokowani" do zakazanego czynu!

  • 69. Data: 2013-05-01 02:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ciach
    >
    > I tak oto ładnie bezboleśnie zszedłeś do opluwania ludzi z których
    > poglądy Ci nie pasują. Kto by tam się przejmował że jakaś POsłanka PO
    > prostu kradnie. Wyborne. :-)

    Wyjasnij, kogo opluwam? Gowina? Absolutnie. Cenie go bardzo, ponieważ
    eneralnie jak mówi, to coś mówi, a nie puszcza słowa po to, zeby mówić.
    Tym bardziej zasmucają mnie takie sytuacje, jak powyżej.

    Nie wiem co miałeś na mysli, mówiąc, ze posłanką S. nie należy się
    przejmować. Nic nie zrozumiałes z moich wczesniejszych wypowiedzi
    potepiających jej zachowanie od samego początku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 67. Data: 2013-05-01 02:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > posłanki PO, wobec nie stwierdzenia naruszenia prawa przez CBA!
    >
    > Prokuratura uznała, że działania funkcjonariuszy były LEGALNE!

    No i znowu mamy dwie wykluczające się decyzję.
    Jedna, ze strony sądu, druga ze strony prokuratury.

    Cytując klasyka: skąd kurwa ci biedni ludzie, maja wiedziec....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 68. Data: 2013-05-01 02:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jak nie będzie innego wyboru, bo na innych listach też się znajdą tego
    > typu typy?

    Mozesz zagłosować wi nnym okregu.
    Możesz wybrać najmniej ubabranego.
    Możesz nagłasniać wystepki.
    Możesz wreszcie skorzystać z biernego prawa wyborczego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 70. Data: 2013-05-01 02:03:02
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-04-30 08:12, Liwiusz pisze:

    > Sawicka jest już skompromitowana.
    >
    > Natomiast jej skazanie na podstawie takich dowodów skompromitowałoby
    > wymiar sprawiedliwości.
    >
    > Ten wyrok czyni więcej dobrego niż złego.

    Twoje wywody nic wspólnego nie mają ze stanem faktycznym! -Sawicka nie
    została sprowokowana, sama występowała z propozycją "biznesu" za
    korzyści materialne.
    Legalność działań CBA w tej sprawie stwierdziły nast. organy
    sprawiedliwości:
    sąd i prokuratorzy nadzorujący operację CBA stwierdził, że akcja była
    legalna;
    sąd I instancji: legalna;
    prokuratura w Lublinie, do której wpłynęło zawiadomienie o przekroczeniu
    uprawnień przez CBA odrzuca ten zarzut i stwierdza legalność działań.;
    Sąd rozpatrujący zażalenie Sawickiej na to w/w umorzenie postępowania
    stwierdza, ze akcja była legalna.