    From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupno wadliwego samochodu.
    Date: 9 May 2005 15:54:31 +0200

    2 tygodnie temu kupilem samochod za 10 tys zl. Nie jestem mechanikiem i
    nic nie wiem o silnikach. Pojechalem po tygodniu do warsztatu, aby
    przegladnal caly samochod. Mechanik od razu spostrzegl, ze silnik
    nierowno pracuje, postanowil wiec zajrzec do niego.
    Po otwarciu silnika okazalo sie, ze silnik jest zniszczony i nalezy albo
    go naprawic albo wymienic.
    Koszt samego silnika wyniesie w okolicach 2 tys zl.
    Chcialbym sie zapytac, czy ze wzgledu na rekojmie moge sie upominac
    zwrotu czesci/calosci kwoty za naprawe+koszt silnika. Czy moze
    powinienem na wlasna reke wykonac ta naprawe.

    Pozdrawiam i prosze o rade
    Tomasz